Aesthetic Education of Child and Infant
-
Sotiropoulou – Zormpala, M. & Mouriki, A. , Aesthetics-based Arts Integration in Elementary Education , The International Journal of Arts Education , 2018
-
Sotiropoulou - Zormpala, Marina , Engaging first-graders in language arts through ‘arts-flow activities’. Curriculum perspectives , Curriculum Perspectives , 2017 , 37 (1) : 25 - 38
-
Sotiropoulou - Zormpala, Marina , Seeking a higher level of arts integration across the curriculum , Arts Education Policy Review , 2016 , 117 (1) : 43 - 54
-
Sotiropoulou-Zormpala, M. & Argyriadi, A. , Identifying the features of ‘aesthetic flow experience activities’ in the kindergarten and the first years of primary school education , Croatian Journal of Education , 2015 , 17 (3) : 227 - 259
-
Sotiropoulou-Zormpala, M., Trouli, K. & Linardakis, M. , Arts education in Greek Universities for future pre-school and primary school teachers: Departmental programs and students’ views , Preschool and Primary Education , 2015 , 3 (1) : 34 - 52
-
Sotiropoulou - Zormpala, Marina , Reflections on Aesthetic Teaching. An approach to language arts in early childhood curriculum , Art Education. The Journal of the National Art Education Association , 2012 , 65 (1), 6-10 : 6 - 10
-
Sotiropoulou - Zormpala, Marina , Seeking a Balance between “Teaching Arts” and “Teaching through the Arts” , Arts Education Policy Review , 2012 , 113 (4) : 123 - 127
-
Σωτηροπούλου Μαρίνα , Παιδαγωγικά και αισθητικά κριτήρια για την επιλογή και επεξεργασία τραγουδιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Τραγούδια για «χρώματα». , Μουσικοπαιδαγωγικά , 2009 , 7 : 34 - 52
-
Σωτηροπούλου Μαρίνα , Η Αισθητική Αγωγή στα Παιδαγωγικά Πανεπιστημιακά Τμήματα: Αναθεωρήσεις – Επαναπροσδιορισμοί , Επιστήμες Αγωγής , 2006 , 2 : 137 - 125
-
Σωτηροπούλου Μαρίνα , “Αισθητική Ευαισθητοποίηση”: Στόχοι, Προϋποθέσεις και Χαρακτηριστικά των Εφαρμοζόμενων Δραστηριοτήτων , Σύγχρονη Εκπαίδευση , 2005 , 141 : 55 - 70
-
Σωτηροπούλου Μαρίνα , Η αισθητική ευαισθητοποίηση στην υπηρεσία της μαθησιακής διαδικασίας στο πλαίσιο της προσχολικής αγωγής , Επιστημονικό Βήμα του Δασκάλου , 2004 , 3 : 68 - 85
-
Μαρίνα Σωτηροπούλου - Ζορμπαλά & Αλεξάνδρα Μουρίκη , "Είχε μαμά ο Μιρό;". Από την αισθητική θεωρία στην αισθητική διδασκαλία , 2021 , ΠΕΔΙΟ , Αθήνα
-
Μαρίνα Σωτηροπούλου - Ζορμπαλά , Ενσωμάτωση των τεχνών στην εκπαίδευση , 2020 , ΠΕΔΙΟ , Αθήνα
-
Sotiropoulou-Zormpala Marina & Mouriki Alexandra , Enriching arts education through aesthetics. Experiential arts integration activities for pre-school and early primary education. , 2019 , Taylor and Francis Group - Routledge , London
-
Σωτηροπούλου - Ζορμπαλά Μαρίνα , Κάθε μέρα πρεμιέρα. Αισθητική προσέγγιση της γνώσης στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό. , 2011 , ΠΕΔΙΟ , Αθήνα
-
Sotiropoulou - Zormpala Marina , What do we expect from in-depth arts integration? Criteria for designing “aesthetic teaching” activities , 2018 , Artistic Thinking in the Schools: Toward Innovative Arts in/Education Research for Future-ready Learners , ONISHI Pamela Grace Costes , Springer , Singapore : 139 - 157
-
Σωτηροπούλου, Μ. & Τρούλη, Κ. , “Δημιουργώ και εκφράζομαι” στα παιδαγωγικά τμήματα. Η περίπτωση του πανεπιστημίου Κρήτης , 2011 , Εκπαίδευση και Επιμόρφωση του Εκπαιδευτικού , Β. Οικονομίδης , ΠΕΔΙΟ , Αθήνα : 410 - 423
-
Σωτηροπούλου Μαρίνα , Αισθητική Αγωγή και ‘Αισθητική Ευαισθητοποίηση’ στην Προσχολική και Σχολική Τάξη , 2009 , Τέχνη – Παιχνίδι – Αφήγηση. Ψυχολογικές και ψυχοπαιδαγωγικές διαστάσεις , Πουρκός Μάριος , ΤΟΠΟΣ , Αθήνα : 211 - 228
-
Σωτηροπούλου Μαρίνα , Αισθητικός και γλωσσικός γραμματισμός, μία συνδυασμένη προσέγγιση , 2009 , Αναδυόμενος γραμματισμός: έρευνα και εφαρμογές , Ε. Τάφα & Γ. Μανωλίστης , ΠΕΔΙΟ , Αθήνα : 287 - 304
-
Argyriadi, A. & Sotriopoulou - Zormpala, M. , Teaching language through ‘aesthetic flow activities’. The joy of learning , 2016 , O.M.E.P. , O.M.E.P. , Canterbury, England , OMEP European Conference. The Place of the child in 21st century society. : 111 - 120
-
Sotiropoulou - Zormpala, Marina , An alternative practice for teaching informational texts in kindergarten , 2016 , O.M.E.P. , O.M.E.P. , Canterbury, England, UK , OMEP European Conference. The Place of the child in 21st century society : 203 - 211
-
Sotiropoulou - Zormpala, Marina , Categories of teaching through arts activities in elementary school. Educators’ reactions , 2012 , International Society for Education through Art (InSEA) , International Society for Education through Art (InSEA) , Λεμεσός, Κύπρος , 11th InSEA European Congress proceedings “Arts Education at the crossroad of cultures” : 718 - 728
-
Sotiropoulou, M., Trouli, K. & Linardakis, M. , Arts education and training of preservice preschool teachers in pedagogical studies in Greece , 2010 , International Society for Education through Art , University of Lapland , Finland , Traces: Sustainable art education
-
Σωτηροπούλου Μαρίνα , Οι τομείς της αισθητικής αγωγής ως άξονες παραγωγής πολυτροπικού εκπαιδευτικού υλικού , 2009 , Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής , Αθήνα , Η συμβολή του εκπαιδευτικού υλικού στη σχολική πράξη: θεωρία και εφαρμογή στη Μουσική Εκπαίδευση
-
Σωτηροπούλου Μαρίνα , Η τέχνη στην υπηρεσία της ενίσχυσης της φωνολογικής επίγνωσης. Παραγωγή ψηφιοποιημένου υλικού για παιδιά προσχολικής ηλικίας , 2008 , Χ. Αγγελή & Ν. Βαλανίδης , Πανεπιστήμιο Κύπρου , Κύπρος , Πρακτικά του 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή: Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση : 231 - 238
-
Σωτηροπούλου Μαρίνα , Σύγχρονα δεδομένα για τη διδασκαλία τραγουδιού , 2007 , Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής , Gutenberg , Αθήνα , Μεθοδολογικές και βιωματικές προσεγγίσεις των τάξεων από την Α’ έως και την ΣΤ’ Δημοτικού. Πρακτικά του Πανελληνίου Συνεδρίου Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης : 428 - 439