Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Βασικά Στοιχεία

Επιστημονικά Υπεύθυνος

Marina Sotiropoulou-Zormpala


Πηγή Χρηματοδότησης

Εθνικοί Φορείς
ΕΛΚΕ Πανεπιστημίου Κρήτης, ΚΑ 2966


Ύψος Χρηματοδότησης

1000.00


Περιγραφή

Συλλογή, επεξεργασία και δεδομένων έρευνας η οποία αφορά σε ζητήματα διδακτικής ετοιμότητας των φοιτητών, κατά τη μεταφορά των αισθητικών τους κατακτήσεων από την τριτοβάθμια εκπαίδευση στην πρωτοβάθμια τάξη και γενικότερα σε ζητήματα σχετικά με το κύρος, τους προσανατολισμούς και το περιεχόμενο της αισθητικής αγωγής, στην εκπαίδευση των μελλοντικών Νηπιαγωγών, στις Σχολές Επιστημών Αγωγής της Ελλάδας. Η μελέτη αυτή βασίστηκε σε δεδομένα από όλες τις αντίστοιχες σχολές της χώρας μας.
Η εργασία υποβλήθηκε σε κρίση και εγκρίθηκε ώστε να ανακοινωθούν τα ευρήματά της στο πλαίσιο του πανευρωπαϊκού συνεδρίου με τίτλο “TRACES: Sustainable Art Education¨ το οποίο διοργανώθηκε στο Rovaniemi της Φινλανδίας, από τον InSEA (International Society of Education through Art). 



Στόχοι

Σκοπός του έργου είναι να ανακοινωθούν στη διεθνή επιστημονική κοινότητα και μάλιστα σε όσους ερευνούν θέματα  σχετικά με την “Διδασκαλία μέσω Τέχνης”, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα έρευνας με τίτλο “Arts education and training of pre-service preschool teachers on pedagogical studies in Greece”, στο πλαίσιο του πανευρωπαϊκού συνεδρίου με τίτλο “TRACES: Sustainable Art Education¨ το οποίο διοργανώνεται στο Rovaniemi της Φινλανδίας, από τον InSEA (International Society of Education through Art).  



  • Michalis Linardakis
  • Marina Sotiropoulou-Zormpala
  • Καλλιόπη Τρούλη