Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Βασικά Στοιχεία

Επιστημονικά Υπεύθυνος

Michail Kalogiannakis


Πηγή Χρηματοδότησης

Εθνικοί Φορείς
ΕΛΚΕ, KΑ4713 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ


Ύψος Χρηματοδότησης

10000.00


Χρονική διάρκεια

1/4/2017 - 31/3/2019


Περιγραφή

Εισαγωγή της υπολογιστικής σκέψης στο νηπιαγωγείο και στις δύο πρώτες τάξεις του Δημοτικού στα πλαίσια της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών. Ο βασικότερος λόγος για τον οποίο επιλέξαμε τις φυσικές επιστήμες ήταν η προσπάθεια για να έρθουν τα παιδιά σε μία συνεκτικά οργανωμένη επαφή με την υπολογιστική σκέψη θεωρώντας ότι μελέτη των φυσικών επιστημών ελκύει τους μικρούς μαθητές και ενισχύει την ενασχόλησή τους με θέματα που αφορούν στον πραγματικό κόσμο. 



Στόχοι

Στο πλαίσιο του έργου PsysGramming γίνεται συστηματική προσπάθεια για την εισαγωγή της υπολογιστικής σκέψης (Computational Thinking) μέσα από τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών σε μικρά παιδιά. 



  • Maria Ampartzaki
  • Michail Kalogiannakis
  • Nicholas Zaranis
  • Αλκιβιάδης Καλαμπόκης
  • Καλλιόπη Κανάκη
  • Γεώργιος Φεσάκης