Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η Ψυχοκινητική Αγωγή στον 21ο αιώνα. Προβληματισμοί & Προοπτική
     
09:00
Πανεπιστημιούπολη Γάλλου

Η Ψυχοκινητική Αγωγή στον 21ο αιώνα. Προβληματισμοί & Προοπτική

Περιγραφή/Στόχοι:

Επιστημονικό Συμπόσιο που διοργανώθηκε από το Εργαστήριο Μουσικής και Ψυχοκινητικής Αγωγής του Π.Τ.Π.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης και το Διδασκαλείο Νηπιαγωγών Κρήτης, Ρέθυμνο, 27/3/2009.

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:

1) Καλλιόπη Τρούλη (Λέκτορας, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Π.Τ.Π.Ε.), Πρόεδρος.

2) Γεώργιος Μανωλίτσης (Επίκουρος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Π.Τ.Π.Ε.), Αντιπρόεδρος.

3) Μαρία Κυπριωτάκη (Λέκτορας, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Π.Τ.Π.Ε.), Ταμίας.

4) Βασίλειος Οικονομίδης (Επίκουρος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Π.Τ.Π.Ε.), Μέλος.

5) Μαρίνα Σωτηροπούλου-Ζορμπαλά (Επίκουρη Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Π.Τ.Π.Ε.), Μέλος.

6) Ευαγγελία Ρήνου (Δασκάλα, μετεκπαιδευόμενη στο Διδασκαλείο Δ.Ε. "Μαρία Αμαριώτου"), Μέλος.

7) Ειρήνη Τερζάκη (Νηπιαγωγός, μέλος του Συλλόγου Μετεκπαιδευομένων Εκπαιδευτικών "Έλλη Αλεξίου"), Μέλος.

8) Δέσποινα Τζιάκη (Νηπιαγωγός, μέλος του Συλλόγου Μετεκπαιδευομένων Εκπαιδευτικών "Έλλη Αλεξίου"), Μέλος.

 

ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ:

α) Μάριος Πουρκός (Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Π.Τ.Π.Ε.): "Ο ρόλος του σώματος και της κίνησης στη μαθησιακή και αναπτυξιακή Ψυχολογία: Ιστορικές φάσεις και σύγχρονες προοπτικές".

β) Bruno de Lievre (Καθηγητής, University of Mons, Βέλγιο): "La psychomotricite aujourd'hui: quelles evolutions et quelles perspectives en termes d' apprentissage?" [= Η Ψυχοκινητική σήμερα: ποιες οι εξελίξεις και ποιες οι προοπτικές σχετικά με τη μάθηση;]

γ) Αντώνης Καμπάς (Επίκουρος Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης): "Ψυχοκινητική Ανάπτυξη, Ψυχοκινητική Αγωγή και Ψυχοκινητική Παρέμβαση: tabula rasa".

δ) Λευκοθέα Καρτασίδου (Λέκτορας, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας): "Ψυχοκινητική Αγωγή και Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές".

ε) Χαράλαμπος Ζάραγκας (Εκπαιδευτικός Φ.Α., Διδάκτορας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων): "Ψυχοκινητική και διαταραχές του κινητικού συντονισμού παιδιών προσχολικής ηλικίας".

στ) Καλλιόπη Τρούλη (Λέκτορας, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Π.Τ.Π.Ε.): "Ψυχοκινητικές δραστηριότητες σε διαθεματικό πλαίσιο στο νηπιαγωγείο".

ζ) Μανώλης Φιλιππάκης (Δάσκαλος-εμψυχωτής, Διδάσκων στο Διδασκαλείο Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Κρήτης): "Κινούμαι - Επικοινωνώ - Συνεργάζομαι και Δημιουργώ μέσα από ψυχοκινητικές δραστηριότητες. Βιωματικό εργαστήριο".