Αποτρέποντας θέματα πειθαρχίας στο σχολείο μέσω της Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς
Ο αριθμός των μαθητών με ποικίλες μαθησιακές και κοινωνικές ανάγκες έχει αυξηθεί σημαντικά την τελευταία δεκαετία στα σχολεία. Μαθητές με μαθησιακά προβλήματα παρουσιάζουν αρκετές φορές κοινωνικο-συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες. Η πρόληψη για σχολική αποτυχία και η προώθηση ενός θετικού ενιαίου σχολικού πλαισίου χωρίς κοινωνικούς αποκλεισμούς αποτελεί το επίκεντρο του παρόντος ευρωπαϊκού προγράμματος που χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα πλαίσια του ERASMUS + ΚΑ2.
Περισσότερα στο σύνδεσμο: