Enhancing Early Childhood and Care in Palestine-CARE
Το έργο “Enhancing Early Childhood and Care in Palestine-CARE” που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “Erasmus+”, έχει ως στόχο την ανάδειξη καλών πρακτικών και την ενσωμάτωση τους σε ένα κοινό πλαίσιο αναφοράς για την ανάπτυξη του τομέα της προσχολικής εκπαίδευσης και φροντίδας στην Παλαιστίνη. Στο έργο συμμετέχουν Ευρωπαϊκά και Παλαιστινιακά Πανεπιστήμια, Κυβερνητικοί φορείς και ιδιωτικές εταιρείες με εξειδίκευση στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση. Το Πανεπιστήμιο Κρήτης συμμετέχει στο έργο μέσω του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης, υπό την επιστημονική ευθύνη του Αναπληρωτή καθηγητή Καλογιαννάκη Μιχάλη και της Μόνιμης Επίκουρης καθηγήτριας Αμπαρτζάκη Μαρίας.
Το Πανεπιστήμιο Κρήτης διοργάνωσε, στο χώρο του παλιού Ξενία στο Ρέθυμνο από τις 17 έως τις 21 Οκτωβρίου 2022, την 3η εβδομάδα επιμόρφωσης με τίτλο “Literacies in Early Childhood Education”. Έχουν προηγηθεί 2 ακόμα επιμορφωτικοί κύκλοι, ο πρώτος στην Πορτογαλία από το Πολυτεχνικό Ινστιτούτο της Braganca και ο δεύτερος στην Ιταλία, από το Πανεπιστήμιο του Παλέρμο. Στην επιμόρφωση του Πανεπιστημίου Κρήτης συμμετείχαν 18 εκπαιδευτικοί της προσχολικής εκπαίδευσης από την Παλαιστίνη οι οποίοι/ες μέσα από σεμινάρια, workshops αλλά και επισκέψεις σε νηπιαγωγεία διδάχτηκαν σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους και δεξιότητες στον τομέα της προσχολικής αγωγής, πρακτικές και προσεγγίσεις για τους πολυγραμματισμούς και τον αναδυόμενο γραμματισμό για το σχεδιασμό και ανάπτυξη εκπαιδευτικού περιεχομένου με βάση τις ψηφιακές τεχνολογίες με ιδιαίτερη έμφαση στην επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική, την τέχνη και τα μαθηματικά (εκπαίδευση STEΑM). Τα σεμινάρια πραγματοποίησαν οι καθηγητές του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης: Καλογιαννάκης Μιχάλης, Αμπαρτζάκη Μαρία, Κρέζα Μαρία και Τρούλη Σοφία καθώς και οι Δρ. Παπαδάκης Σταμάτης και Δρ. Πέκης Αναστάσιος.
Παρακολουθήστε τις δράσεις του “CARE” μέσω του ιστότοπου του έργου και των κοινωνικών δικτύων Twitter, Instagram, Facebook και Linkedin.