ΩΡΑ |
ΜΑΘΗΜΑ |
ΔΙΔΑΣΚΩΝ |
ΑΙΘΟΥΣΑ |
ΔΕΥΤΕΡΑ |
|||
8:30-11:30 |
ΕΠΑ 601: Μεθοδολογία της ψυχοπαιδαγωγικής έρευνας Ι |
Γ. Μανωλίτσης |
Δ7 |
11:30-14:30 |
ΓΑΛ 100: Γαλλικά Ι (α’ τμήμα αρχάριοι) |
Αικ. Ανδρουλάκη |
Αιθ. Σεμιναρίων Ι |
ΔΑΣ 101: Διδακτικές Ασκήσεις Ι |
Ε. Συνώδη |
Αίθουσα Καμπίτση |
|
ΕΠΑ 306: Ψυχολογία της Προσχολικής Ηλικίας |
Αικ. Κορνηλάκη |
Γ2 |
|
14:30-17:30 |
ΕΠΑ 701: Μουσική και Ρυθμική αγωγή νηπίων Ι (α τμήμα) |
Στ. Ζερβουδάκης |
Γ2 |
ΕΠΑ 411: Διδασκαλία της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στην Προσχολική Εκπαίδευση |
Στ. Παπαδάκης |
Διατμηματικό Εργαστήριο Πληροφορικής (Δίπλα στο Βιβλιοπωλείο Κλαψινάκη). |
|
ΣΕΜ 146: Σεμινάριο: Σχεδιάζοντας μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα για το νηπιαγωγείο |
Σ. Τρούλη |
Αιθ. Σεμιναρίων Ι |
|
ΣΕΜ 330: Σεμινάριο Σχολικής Ψυχολογίας: Ψυχική Ανθεκτικότητα |
Α. Ματσόπουλος |
Εργαστήριο Ψυχολογίας |
|
17:30-20:30 |
ΕΠΑ 304: Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης |
Θ. Ελευθεράκης |
Δ7 |
ΤΡΙΤΗ |
|||
8:30-11:30 |
ΕΠΑ 114: Γλωσσική ανάπτυξη και αγωγή του παιδιού της προσχολικής ηλικίας |
Μ. Τζακώστα |
Γ2 |
ΕΠΑ 139: Η μουσειακή αγωγή στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης |
Σ. Τρούλη |
Δ7 |
|
ΕΠΑ 701: Μουσική και Ρυθμική αγωγή νηπίων Ι (β τμήμα) |
Στ. Ζερβουδάκης |
Αιθ. Μουσικής |
|
ΓΕΡΝ 101: Γερμανικά ΙI |
Π. Μανιά |
Αιθ. Σεμιναρίων Ι |
|
11:30-14:30 |
ΔΑΣ 107 :Διδακτικές Ασκήσεις ΙΙα |
Δ. Κοντογιάννη |
Γ2 |
ΕΠΑ 701: Μουσική και Ρυθμική αγωγή νηπίων Ι (γ τμήμα) |
Στ. Ζερβουδάκης |
Αιθ. Μουσικής |
|
ΔΑΣ 127: Διδακτικές Ασκήσεις ΙΙα |
Ν. Λιοδάκη |
Αίθουσα Καλλιτεχνικών |
|
ΕΠΑ 309: Σχολική Ψυχολογία |
Α. Ματσόπουλος |
Β1-29Α |
|
14:30-17:30 |
ΕΠΑ 506: Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία I: Εισαγωγή στην Πατερική σκέψη |
Κ. Σταυριανός |
Αίθουσα Καλλιτεχνικών |
ΕΠΑ 402: Πληροφορική στην Εκπαίδευση ΙΙ |
Ν. Ζαράνης |
Γ2 |
|
ΣΕΜ 406: Σεμινάριο εισαγωγής Τεχνητής Νοημοσύνης στην Προσχολική Εκπαίδευση |
Στ. Παπαδάκης |
Εργ. Η/Υ |
|
ΔΑΣ 113: Διδακτικές Ασκήσεις ΙΙΙα |
Σ. Νικολιδάκη |
Β1-29Α |
|
ΔΑΣ 129: Διδακτικές Ασκήσεις ΙΙΙα |
Α. Πέκης |
Δ2Α |
|
17:30-20:30 |
ΕΠΑ 203: Διδακτικές προσεγγίσεις αισθητικής αγωγής |
Μ. Σωτηροπούλου |
Δ7 |
ΓΑΛ 100: Γαλλικά Ι (τμήμα προχωρημένοι) |
Αικ. Ανδρουλάκη |
Αιθ. Σεμιναρίων Ι |
|
ΕΠΑ 101: Εισαγωγή στην Παιδαγωγική |
Σ. Χατζηστεφανίδου |
Δ3 |
|
ΤΕΤΑΡΤΗ |
|||
8:30-11:30 |
ΓΑΛ 100: Γαλλικά Ι (β’ τμήμα αρχάριοι) |
Αικ. Ανδρουλάκη |
Αιθ. Σεμιναρίων Ι |
ΔΑΣ 104: Διδακτικές Ασκήσεις ΙΙΙα |
Β. Οικονομιδης |
Γ2 |
|
ΓΕΡΝ 100: Γερμανικά Ι |
Π. Μανιά |
Αιθ. Σεμιναρίων ΙΙΙ |
|
14:30-17:30 |
ΣΕΜ 598: Σεμινάριο Χριστιανικής Βιοηθικής |
Κ. Σταυριανός |
Αιθ. Σεμιναρίων ΙΙ |
ΣΕΜ 323: Σεμινάριο Αναπτυξιακής ψυχολογίας: Θέματα κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης |
Αικ. Κορνηλάκη |
Εργαστήριο Ψυχολογίας |
|
ΣΕΜ 210: Σεμινάριο Αισθητικής Αγωγής: Τέχνες στην εκπαίδευση |
Μ. Σωτηροπούλου |
Εργαστήριο Μουσικής & Ψυχοκινητικής Αγωγής |
|
ΣΕΜ 213: Σεμινάριο Διδασκαλίας Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων με Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών |
Ν. Ζαράνης |
Εργ. Η/Υ |
|
ΣΕΜ 325: Σεμινάριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας: Θέματα ανάπτυξης βρεφών και νηπίων |
Μ. Μαρκοδημητράκη |
Αίθουσα Σεμιναρίων ΙΙΙ |
|
ΣΕΜ 144: Σεμινάριο Ιστορίας των εκπαιδευτικών θεσμών και των παιδαγωγικών ιδεών |
Σ. Χατζηστεφανίδου |
Αιθ. Σεμιναρίων Ι |
|
ΕΠΑ 501: Νεοελληνική Γλώσσα Ι: Ιστορική Εξέλιξη-Γραμματεία |
Α. Φουντουλάκης |
Δ7 |
|
17:30-20:30 |
ΣΕΜ 120: Σεμινάριο Αναδυόμενου Γραμματισμού |
Ι. Γρηγοράκης |
Αιθ. Σεμιναρίων Ι |
ΕΠΑ 122: Εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών |
Β. Οικονομίδης |
Γ2 |
|
ΕΠΑ 111: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης |
Ε. Αργυροπούλου |
Αίθουσα Καλλιτεχνικών |
|
ΠΕΜΠΤΗ |
|||
11:30-14:30 |
ΕΠΑ 120: Οικονομία και προγραμματισμός στην εκπαίδευση |
Ε. Αργυροπούλου |
Αίθ. Καλλιτεχνικών |
ΕΠΑ 104: Εισαγωγή στην Διαπολιτισμική Παιδαγωγική |
Δ. Κοντογιάννη |
Γ2 |
|
ΕΠΑ 301: Αναπτυξιακή Ψυχολογία |
Μ. Μαρκοδημητράκη |
Δ3 |
|
14:30-:17:30 |
ΔΑΣ 121:Διδακτικές Ασκήσεις ΙΙΙα |
Ε. Βρετουδάκη |
Γ2 |
ΔΑΣ 130: Διδακτικές Ασκήσεις ΙΙΙα |
Ν. Λιοδάκη |
Β1-15 |
|
ΔΑΣ 131 : Διδακτικές Ασκήσεις ΙΙΙα |
Ε. Βιταλάκη |
Αιθ. Καλλιτεχνικών |
|
ΣΕΜ 138: Σεμινάριο Προσχολικής Παιδαγωγικής: Η παιδαγωγική των πολυγραμματισμών και η πολυτροπικότητα στην προσχολική εκπαίδευση |
Μ. Αμπαρτζάκη |
Εργ. Η/Υ |
|
ΣΕΜ 135: Σεμινάριο Σχολικής και Προσχολικής Παιδαγωγικής: Ο ρόλος της γλώσσας στη διδασκαλία και στη μάθηση |
Μ. Κρέζα |
Αιθ. Σεμιναρίων Ι |
|
17:30-20:30 |
ΕΠΑ 112: Φυσική και ψυχοκινητική αγωγή |
Κ. Τρούλη |
Γ2/Γυμναστήριο |
ΕΠΑ 201: Προφορικός και γραπτός λόγος παιδιών προσχολικής ηλικίας |
Ι. Γρηγοράκης |
Δ7 |
|
ΣΕΜ 603: Σεμινάριο έρευνας και στατιστικής ανάλυσης στην Εκπαίδευση |
Μ. Λιναρδάκης |
Εργ. Η/Υ |
|
ΕΠΑ 603: Μεθοδολογία Ποιοτικής Έρευνας |
Μ. Πουρκός |
Αίθ. Καλλιτεχνικών |
|
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
|||
8:30-11:30 |
ΕΠΑ 102: Γενική Διδακτική Μεθοδολογία |
Μ. Κρέζα |
Δ3 |
11:30-14:30 |
ΕΠΑ 204: Διδακτικές προσεγγίσεις ψυχοκινητικής αγωγής |
Κ. Τρούλη |
Δ7-Γυμναστήριο |
ΕΠΑ 121: Σύγχρονες τάσεις και παιδαγωγικά συστήματα προσχολικής αγωγής |
Μ. Αμπαρτζάκη |
Β1-29Α |
|
14:30-17:30 |
ΔΑΣ 117: Διδακτικές Ασκήσεις ΙΙα |
Ε. Βρετουδάκη |
Αιθ. Καλλιτεχνικών |
ΔΑΣ 128: Διδακτικές Ασκήσεις ΙΙα |
Ε. Βιταλάκη |
Δ2Β |
|
ΔΑΣ 126: Διδακτικές Ασκήσεις ΙΙα |
Α. Πέκης |
Γ2 |
|
ΔΑΣ 118: Διδακτικές Ασκήσεις ΙΙα |
Σ. Νικολιδάκη |
Β1-29Α |
|
ΕΠΑ 607: Οργάνωση και διεξαγωγή δειγματοληπτικών ερευνών |
Μ. Λιναρδάκης |
Εργ. Η/Υ |
|
17:30-20:30 |
ΣΕΜ 320: Σεμινάριο Παιδαγωγικής Ψυχολογίας Ι: Εαυτός, οικογένεια και διαδικασίες αγωγής, μάθησης και ανάπτυξης . |
Μ. Πουρκός |
Εργαστηριακή Μονάδα Βιωματικής Ψυχολογίας και Ψυχοπαιδαγωγικής (πάνω από τον Κλαψινάκη) |