Ψυχοπαιδαγωγική: Εναλλακτικά-Βιωματικά Πλαίσια Γνωστικής, Συναισθηματικής και Ηθικής Ανάπτυξης και Αγωγής
-
Niemczynski, A., Czyzowska, D., Pourkos, M., & Mirski, A. , The Cracow Study with Kohlberg’s Moral Judgment Interview: Data Pertaining to the Assumption of Cross-Cultural Validity , Polish Psychological Bulletin , 1988 , 19(1) : 43 - 53
-
Πουρκός, Μ., & Κοντοπόδης, Μ. , Η Αντίληψη (Κατανόηση) του Χρόνου στις Γλωσσικές και Ιχνογραφικές Μεταφορές των Εφήβων , Επιστήμες Αγωγής , 2006 , 3 : 83 - 98
-
Πουρκός, Μ., & Κοντοπόδης, Μ. , Πώς Βιώνουν τον Χρόνο στο Σχολείο οι Μαθητές 16 Ετών , Ψυχολογία , 2005 , 12(2) : 249 - 275
-
Πουρκός, Μ. , Βιβλιοκριτική του βιβλίου της Δέσποινας Σταματοπούλου με τίτλο «Περί του ‘Νοήματος’ της Τέχνης» , Επιστήμες της Αγωγής , 2000 , 3 : 182 - 185
-
Πουρκός, Μ. (Επιμ.) , Σώμα, Βίωμα, Ταυτότητα και Διαδικασίες Κοινωνικοποίησης και Μάθησης στην Εποχή των Ραγδαίων Αλλαγών και της Σύχρονης Κρίσης , 2019 , Δίσιγμα , Θεσσαλονίκη
-
Πουρκός, Μ. (Επιμ.) , Το Σώμα ως Τόπος Βιωμάτων, Ταυτοτήτων και Κοινωνικών Νοημάτων , 2017 , Εκδόσεις Οκτώ , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. (Επιμ.) , Το Σώμα ως Τόπος Πληροφορίας, Μάθησης και Γνώσης: Νέες Προοπτικές στην Επιστημολογία και Μεθοδολογία της Ποιοτικής Έρευνας , 2017 , Δίσιγμα , Θεσσαλονίκη
-
Πουρκός, Μ. , Πλαίσιο, Σώμα, Βίωμα, Αναπαραστάσεις: Θεμελιώδη Ζητήματα Ψυχολογίας και Ψυχοπαιδαγωγικής , 2016 , Gutenberg , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. (Επιμ.) , Προοπτικές και Όρια της Διαλογικότητας στον Μιχαήλ Μπαχτίν: Εφαρμογές στην Ψυχολογία, την Εκπαίδευση, την Τέχνη και τον Πολιτισμό , 2016 , Opportuna , Πάτρα
-
Φιλία, Ι., & Πουρκός, Μ. , Ποιοτική Μεθοδολογία Έρευνας: Εφαρμογές στην Ψυχολογία και στην Εκπαίδευση , 2015 , Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. (Επιμ.) , Βίωμα και Βασισμένες στην Τέχνη Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας: Επιστημολογικά-Μεθοδολογικά Ζητήματα και Νέες Προοπτικές , 2015 , Νησίδες , Θεσσαλονίκη
-
Πουρκός, Μ. (Επιμ.) , Η Απούσα Παρουσία του Σώματος και του Βιώματος στις Διαδικασίες Εκπαίδευσης, Μάθησης και Ανάπτυξης , 2015 , Αθήνα , Τόπος
-
Pourkos, M. (Ed.) , Perspectives and Limits of Dialogism in Mikhail Bakhtin: Applications in Psychology, Art, Education and Culture , 2014 , LAP LAMBERT Academic Publishing , Germany
-
Πουρκός, Μ. (Επιμ.) , Δυνατότητες και Όρια της Μείξης των Μεθοδολογιών στην Κοινωνική, Ψυχολογική και Εκπαιδευτική Έ2ρευνα: Επιστημολογικά και Μεθοδολογικά Ζητήματα των Προοπτικών Διεύρυνσης του Ερευνητικού Σχεδιασμού , 2013 , Ίων , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. (Επιμ.) , Κοινωνικο-Ιστορικές και Πολιτισμικές Προσεγγίσεις στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση , 2011 , Διάδραση , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. (Επιμ.) , Λογοτεχνία-Διαλογικότητα-Ψυχολογία: Κριτικές Προσεγγίσεις , 2011 , Διάδραση , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ., & Κατσαρού, Ε. (Επιμ.) , Βίωμα, Μεταφορά και Πολυτροπικότητα: Εφαρμογές στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση, τη Μάθηση και την Γνώση , 2011 , Νησίδες , Θεσσαλονίκη
-
Πουρκός, Μ., & Δαφέρμος, Μ. (Επιμ.) , Ποιοτική Έρευνα στις Κοινωνικές Επιστήμες: Επιστημολογικά, Μεθοδολογικά και Ηθικά Ζητήματα , Τόπος , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ., & Δαφέρμος, Μ. (Επιμ.) , Ποιοτική Έρευνα στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση: Επιστημολογικά, Μεθοδολογικά και Ηθικά Ζητήματα , 2010 , Τόπος , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. (Επιμ.) , Τέχνη-Παιχνίδι-Αφήγηση: Ψυχολογικές και Ψυχοπαιδαγωγικές Διαστάσεις , 2009 , Τόπος , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. (Επιμ.) , Ενσώματος Νους, Πλαισιοθετημένη Γνώση και Εκπαίδευση: Προσεγγίζοντας την Ποιητική και τον Πολιτισμό του Σκεπτόμενου Σώματος , 2008 , Gutenberg , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. , Η Οικολογική Προσέγγιση στην Αντιληπτική Μάθηση και Ανάπτυξη: Η Οδύσσεια της Eleanor J. Gibson , 2005 , Gutenberg , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. , Από την Ψυχοφυσική στην Οικολογική Ψυχολογία: Σταθμοί στη Ζωή και στο Επιστημονικό Έργο του James J. Gibson , 2002 , Gutenberg , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. , Ο Ρόλος του Πλαισίου στην Ανθρώπινη Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και την Κοινωνικο-Ηθική Μάθηση. Η Οικο-Σωματική-Βιωματική Προσέγγιση ως Εναλλακτική Πρόταση στο Γνωστικισμό: Προς μια Βιωματική, Ευρετική και Επικοινωνιακή Ψυχοπαιδαγωγική , 1997 , Gutenberg , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. (Επιμ.) , Ατομικές Διαφορές Μαθητών και Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις , 1997 , Gutenberg , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. , Η Ανάπτυξη της Ηθικής Αυτονομίας: Μεθοδολογική Προσέγγιση του L. Kohlberg (Γνωστικο-Αναπτυξιακή Προσέγγιση) , 1990 , Αυτοέκδοση , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. , Από τις Λαϊκές Αναπαραστάσεις της Αναπηρίας στις Επιστημονικές Βιο-ιατρικές και Κοινωνικές της Προσεγγίσεις και η Κριτική τους , 2019 , Α. Ζήση & Μ. Σαββακης (Επιμ.) , Τζιόλας , Αθήνα : 19 - 44
-
Πουρκός, Μ. , ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Το Σώμα, το Βίωμα και η Ταυτότητα στην Εποχή των Ραγδαίων Αλλαγών και της Σύγχρονης Κρίσης , 2019 , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Δίσιγμα , Θεσσαλονίκη : 1 - 31
-
Πουρκός, Μ. , Σώμα και Διαδικασίες Κοινωνικοποίησης και Μάθησης στην Προσέγγιση του Pierre Bourdieu: Η Έξη (Habitus) στην Εποχή των Ραγδαίων Αλλαγών και της Παγκοσμιοποιημένης Αβεβαιότητας , 2019 , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Δίσιγμα , Θεσσαλονίκη : 33 - 73
-
Καζούλη-Πλαϊτάκη, Ε., & Πουρκός, Μ. , Η Δυναμική της Ετεροτοπίας των Εναλλακτικών Σεξουαλικών και Έμφυλων Βιωμάτων και Ταυτοτήτων στην Εποχή της Σύγχρονης Κρίσης στην Ελλάδα , 2019 , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Δίσιγμα , Θεσσαλονίκη : 251 - 289
-
Τζώρτζη, Α., & Πουρκός, Μ. , Το Διαζύγιο στην Εποχή της Σύγχρονης Κρίσης και οι Ψυχολογικές και Κοινωνικές του Επιπτώσεις στους Πατέρες: Μελέτη Δύο Περιπτώσεων από την Κρήτη , 2019 , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Δίσιγμα , Θεσσαλονίκη : 159 - 250
-
Σγουρομάλλη, Ι., & Πουρκός, Μ. , Πώς τα Νήπια Βιώνουν και Εκφράζουν τη Σύγχρονη Κρίση στην Ελλάδα, στις Αφηγήσεις τους στο Πλαίσιο του Παιχνιδιού, με το Σώμα της Χειροποίητα Κατασκευασμένης Κούκλας-Εαυτού τους , 2019 , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Δίσιγμα , Θεσσαλονίκη : 413 - 438
-
Ρουφογάλη, Α., & Πουρκός, Μ. , Διαδίκτυο και Εφηβεία: Ζητήματα κοινωνικοποίησης, επικοινωνίας και Διαχείρισης των Συναισθημάτων , 2019 , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Δίσιγμα , Θεσσαλονίκη : 293 - 327
-
Πουρκός, Μ. , Κριτική Θεώρηση των Βασικών Θεωρητικών Προσεγγίσεων που Αφορούν τις Έννοιες και τις Κατηγορίες: Η Οικο-Σωματικο-Βιωματική Προοπτική και οι Συνεπαγωγές της για μια Εναλλακτική Ψυχοπαιδαγωγική Προσέγγιση στην Εκπαίδευση , 2018 , Μ. Καλογιαννάκης (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 343 - 359
-
Πουρκός, Μ. , Εισαγωγή - Το Σώμα ως Τόπος Βιωμάτων, Ταυτοτήτων και Κοινωνικών Νοημάτων , 2017 , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Εκδόσεις Οκτώ , Αθήνα : 17 - 35
-
Πουρκός, Μ. , Η Ενσώματη Στροφή στις Κοινωνικές Επιστήμες: Το Σώμα ως Τόπος Βιωμάτων, Ταυτοτήτων και Κοινωνικών Νοημάτων , 2017 , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Εκδόσεις Οκτώ , Αθήνα : 39 - 88
-
Σγουρομάλλη, Ι. & Πουρκός, Μ. , Το Σώμα της Σύγχρονης Κούκλας και ο Ρόλος του στη Διαμόρφωση των Επιλογών, Αφηγηματικών Δράσεων και Σωματικών Έξεων Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας και των Δύο Φύλων στο Πλαίσιο Παιγνιωδών Δραστηριοτήτων , 2017 , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Εκδόσεις Οκτώ , Αθήνα : 305 - 339
-
Πουρκός, Μ. , Εισαγωγή , 2017 , Το Σώμα ως Τόπος Πληροφορίας, Μάθησης και Γνώσης: Νέες Προοπτικές στην Επιστημολογία και Μεθοδολογία της Ποιοτικής Έρευνας , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Δίσιγμα , Θεσσαλονίκη
-
Πουρκός, Μ. , Το Σώμα ως Τόπος Πληροφορίας, Μάθησης και Γνώσης: Βασικές Κατευθύνσεις Ερευνών της Ενσώματης Στροφής στις Κοινωνικές Επιστήμες , 2017 , Το Σώμα ως Τόπος Πληροφορίας, Μάθησης και Γνώσης: Νέες Προοπτικές στην Επιστημολογία και Μεθοδολογία της Ποιοτικής Έρευνας , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Δίσιγμα , Θεσσαλονίκη : 31 - 94
-
Πουρκός, Μ. , Το Σώμα ως Τόπος Οικολογικά και Κοινωνικο-ιστορικο-πολιτισμικά Πλαισιοθετημένης Πληροφορίας και η Σημασία του για τη Μεθοδολογία της Ποιοτικής Έρευνας και τις Διαδικασίες Μάθησης και Γνώσης: Προς μια Οικο-σωματικο-βιωματική Προοπτική , 2017 , Το Σώμα ως Τόπος Πληροφορίας, Μάθησης και Γνώσης: Νέες Προοπτικές στην Επιστημολογία και Μεθοδολογία της Ποιοτικής Έρευνας , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Δίσιγμα , Θεσσαλονίκη : 95 - 160
-
Πουρκός, Μ. , Εισαγωγή και Επισκόπηση του Επιμελητή , 2016 , Προοπτικές και Όρια της Διαλογικότητας στον Μιχαήλ Μπαχτίν: Εφαρμογές στην Ψυχολογία, την Εκπαίδευση, την Τέχνη και τον Πολιτισμό , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Oportuna , Πάτρα : 17 - 44
-
Πουρκός, Μ. , Μιχαήλ Μπαχτίν και Διαλογικότητα: Μια Εισαγωγή , 2016 , Προοπτικές και Όρια της Διαλογικότητας στον Μιχαήλ Μπαχτίν: Εφαρμογές στην Ψυχολογία, την Εκπαίδευση, την Τέχνη και τον Πολιτισμό , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Oportuna , Πάτρα : 47 - 100
-
Πουρκός, Μ. , Διαλογικότητα και Μετανεωτερικότητα: Γιατί ο Μπαχτίν δεν είναι Μετανεωτερικός Στοχαστής; , 2016 , Προοπτικές και Όρια της Διαλογικότητας στον Μιχαήλ Μπαχτίν: Εφαρμογές στην Ψυχολογία, την Εκπαίδευση, την Τέχνη και τον Πολιτισμό , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Oportuna , Πάτρα : 147 - 160
-
Πουρκός, Μ. , Η Γνώση ως Διαλογική Διαδικασία , 2016 , Προοπτικές και Όρια της Διαλογικότητας στον Μιχαήλ Μπαχτίν: Εφαρμογές στην Ψυχολογία, την Εκπαίδευση, την Τέχνη και τον Πολιτισμό , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Oportuna , Πάτρα : 177 - 194
-
Πουρκός, Μ. , Αναζητώντας το Νόημα του Κειμένου: Μια Εισαγωγή στις Σύγχρονες Προσεγγίσεις της Λογοτεχνικής Κριτικής , 2016 , Προοπτικές και Όρια της Διαλογικότητας στον Μιχαήλ Μπαχτίν: Εφαρμογές στην Ψυχολογία, την Εκπαίδευση, την Τέχνη και τον Πολιτισμό , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Oportuna , Πάτρα : 197 - 267
-
Πουρκός, Μ. , Ο Εαυτός στις Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμικές, Διαλογικές και Οικολογικές Προσεγγίσεις: Προς μια Διευρυμένη Προσέγγιση του Εαυτού , 2016 , Προοπτικές και Όρια της Διαλογικότητας στον Μιχαήλ Μπαχτίν: Εφαρμογές στην Ψυχολογία, την Εκπαίδευση, την Τέχνη και τον Πολιτισμό , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Oportuna , Πάτρα : 413 - 450
-
Πουρκός, Μ. , Η Διδασκαλία και η Μάθηση ως Διαλογική Διαδικασία , 2016 , Προοπτικές και Όρια της Διαλογικότητας στον Μιχαήλ Μπαχτίν: Εφαρμογές στην Ψυχολογία, την Εκπαίδευση, την Τέχνη και τον Πολιτισμό , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Oportuna , Πάτρα : 451 - 490
-
Πουρκός, Μ. , Εισαγωγή , 2015 , Βίωμα και Βασισμένες στην Τέχνη Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας: Επιστημολογικά-Μεθοδολογικά Ζητήματα και Νέες Προοπτικές , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Νησίδες , Θεσσαλονίκη : 19 - 37
-
Πουρκός, Μ. , Βίωμα και Βασισμένες στην Τέχνη Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας: Ιστορική και Θεωρητική-Επιστημολογική Οριοθέτηση του Πεδίου - Η Οικο-σωματικο-βιωματική Προοπτική και η Βιωματική, Ευρετική και Αφηγηματική-Διαλογική Ψυχοπαιδαγωγική , 2015 , Βίωμα και Βασισμένες στην Τέχνη Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας: Επιστημολογικά-Μεθοδολογικά Ζητήματα και Νέες Προοπτικές , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Νησίδες , Θεσσαλονίκη : 38 - 125
-
Καζούλη-Πλαϊτάκη, Ε. & Πουρκός, Μ. , Το Photovoice ως Μεθοδολογικό Εργαλείο Ποιοτικής Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες: Ένα Παράδειγμα Εφαρμογής στο Ζήτημα των Κρυφών Σεξουαλικών Ταυτοτήτων , 2015 , Βίωμα και Βασισμένες στην Τέχνη Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας: Επιστημολογικά-Μεθοδολογικά Ζητήματα και Νέες Προοπτικές , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Νησίδες , Θεσσαλονίκη : 265 - 292
-
Τζώρτζη, Α. & Πουρκός, Μ. , Η Ποίηση ως Μεθοδολογικό Εργαλείο Ποιοτικής Έρευνας: Η Μελέτη Περίπτωσης μιας Διαζευγμένης Μητέρας με βάση τις Βιογραφικές-Αφηγηματικές Συνεντεύξεις και τις Μαντινάδες , 2015 , Βίωμα και Βασισμένες στην Τέχνη Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας: Επιστημολογικά-Μεθοδολογικά Ζητήματα και Νέες Προοπτικές , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Νησίδες , Θεσσαλονίκη : 350 - 403
-
Καζούλη-Πλαϊτάκη, Ε. & Πουρκός, Μ. , Η Μουσική ως Μεθοδολογικό Εργαλείο Ποιοτικής Έρευνας , 2015 , Βίωμα και Βασισμένες στην Τέχνη Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας: Επιστημολογικά-Μεθοδολογικά Ζητήματα και Νέες Προοπτικές , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Νησίδες , Θεσσαλονίκη : 404 - 425
-
Πουρκός, Μ. & Σγουρομάλλη, Ι. , Αναδεικνύοντας τις Φωνές και την Προοπτική των Παιδιών στη Διαδικασία της Έρευνας: Το Παιχνίδι με την Κούκλα ως Φιλική προς τα Παιδιά Ποιοτική Μέθοδος Έρευνας , 2015 , Βίωμα και Βασισμένες στην Τέχνη Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας: Επιστημολογικά-Μεθοδολογικά Ζητήματα και Νέες Προοπτικές , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Νησίδες , Θεσσαλονίκη : 426 - 456
-
Πουρκός, Μ. , Εισαγωγή , 2015 , Η Απούσα Παρουσία του Σώματος και του Βιώματος στις Διαδικασίες Εκπαίδευσης, Μάθησης και Ανάπτυξης , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 19 - 23
-
Πουρκός, Μ. , Σύγχρονες Προσεγγίσεις του Σώματος/Σωματοποίησης και ο Ρόλος του Σώματος και του Βιώματος στις Διαδικασίες Εκπαίδευσης, Μάθησης και Γνώσης: Η Οικο-σωματικο-βιωματική Προοπτική και η Βιωματική, Ευρετική και Αφηγηματική-Διαλογική Ψυχοπαιδαγωγική , 2015 , Η Απούσα Παρουσία του Σώματος και του Βιώματος στις Διαδικασίες Εκπαίδευσης, Μάθησης και Ανάπτυξης , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 27 - 140
-
Πουρκός, Μ. , Ο Ρόλος του Σώματος και της Μεταφοράς στις Διαδικασίες Εκπαίδευσης, Μάθησης και Γνώσης: Προς μια Εναλλακτική-ολιστική Ψυχοπαιδαγωγική , 2015 , Η Απούσα Παρουσία του Σώματος και του Βιώματος στις Διαδικασίες Εκπαίδευσης, Μάθησης και Ανάπτυξης , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 141 - 192
-
Πουρκός, Μ. , Ασυμμετρική Λειτουργία του Εγκεφάλου: Βασικές Θεωρίες και Επιστημονικές Διαπιστώσεις και οι Συνεπαγωγές τους στις Διαδικασίες Εκπαίδευσης, Μάθησης και Ανάπτυξης , 2015 , Η Απούσα Παρουσία του Σώματος και του Βιώματος στις Διαδικασίες Εκπαίδευσης, Μάθησης και Ανάπτυξης , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 215 - 250
-
Σγουρομάλλη, Ι. & Πουρκός, Μ. , Σώματα και Προσφερόμενες Δυνατότητες (Affordances) της Σύγχρονης Κούκλας και η Σημασία τους στις Διαδικασίες Ενσώματης Μάθησης και Ανάπτυξης των Παιδιών , 2015 , Η Απούσα Παρουσία του Σώματος και του Βιώματος στις Διαδικασίες Εκπαίδευσης, Μάθησης και Ανάπτυξης , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 405 - 434
-
Πουρκός, Μ. , Η Κρίση στην Εκπαίδευση, το Ενσώματο Βίωμα του Χρόνου των Μαθητών στο Σχολείο και το Νόημα Εφαρμογής Ενσώματων Εναλλακτικών-βιωματικών Ψυχοπαιδαγωγικών Προσεγγίσεων , 2015 , Η Απούσα Παρουσία του Σώματος και του Βιώματος στις Διαδικασίες Εκπαίδευσης, Μάθησης και Ανάπτυξης , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 535 - 613
-
Πουρκός, Μ. , Το Χάσμα ανάμεσα στη Θεωρία και την Παιδαγωγική Πράξη και το Άδηλο Πλαίσιο Εκπαίδευσης και Μάθησης: Κριτική στα Μηχανιστικά Μοντέλα Κοινωνικοποίησης και Αγωγής , 2015 , Η Απούσα Παρουσία του Σώματος και του Βιώματος στις Διαδικασίες Εκπαίδευσης, Μάθησης και Ανάπτυξης , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 615 - 640
-
Πουρκός, Μ. , Το Ζήτημα της Εκπαίδευσης, Αξιολόγησης και Βελτίωσης των Εκπαιδευτικών: Μια Κριτική Αναφορά στις Προσεγγίσεις Ανάπτυξης Δεξιοτήτων και της Συναισθηματικής Νοημοσύνης , 2015 , Η Απούσα Παρουσία του Σώματος και του Βιώματος στις Διαδικασίες Εκπαίδευσης, Μάθησης και Ανάπτυξης , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 641 - 679
-
Πουρκός, Μ. , Η Οικο-Σωματικο-Βιωματική Προοπτική: Η Βιωματική, Ευρετική και Αφηγηματική-Διαλογική Ψυχοπαιδαγωγική ως Τόπος Εμπειρίας, Μάθησης και Ανάπτυξης , 2015 , Τόποι για Εμπειρίες Μάθησης: Έρευνα, Δημιουργία, Αλλαγή , Δ. Γερμανός & Μ. Λιάπη (Επιμ.) , Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. , Ο Κενός Χώρος για Ενσώματες-Βιωματικές Πολυτροπικές Δραστηριότητες ως Τόπος Εμπειρίας, Μάθησης και Ανάπτυξης: Η Οικο-Σωματικο-Βιωματική Προοπτική και η Βιωματική, Ευρετική και Αφηγηματική-Διαλογική Ψυχοπαιδαγωγική , 2015 , Τόποι για Εμπειρίες Μάθησης: Έρευνα, Δημιουργία, Αλλαγή , Δ. Γερμανός & Μ. Λιάπη (Επιμ.) , Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης , Αθήνα : 280 - 292
-
Pourkos, M. , Editor’s Introduction and Review , 2014 , Perspectives and Limits of Dialogism in Mikhail Bakhtin: Applications in Psychology, Art, Education and Culture , M. Pourkos (Ed.) , LAP LAMBERT Academic Publishing , Germany : 17 - 33
-
Πουρκός, Μ. , Πρόλογος , 2013 , Δυνατότητες και Όρια της Μείξης των Μεθοδολογιών στην Κοινωνική, Ψυχολογική και Εκπαιδευτική Έρευνα: Επιστημολογικά και Μεθοδολογικά Ζητήματα των Προοπτικών Διεύρυνσης του Ερευνητικού Σχεδιασμού , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Ίων , Αθήνα : 5 - 13
-
Πουρκός, Μ. , Εισαγωγή – Το Ζήτημα της Μείξης των Μεθοδολογιών/Μεθόδων στην Κοινωνική, Ψυχολογική και Εκπαιδευτική Έρευνα: Θεωρητική και Ιστορική Οριοθέτηση του Πεδίου , 2013 , Δυνατότητες και Όρια της Μείξης των Μεθοδολογιών στην Κοινωνική, Ψυχολογική και Εκπαιδευτική Έρευνα: Επιστημολογικά και Μεθοδολογικά Ζητήματα των Προοπτικών Διεύρυνσης του Ερευνητικού Σχεδιασμού , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Ίων , Αθήνα : 39 - 132
-
Πουρκός, Μ. , Δυνατότητες και Όρια των Στρατηγικών Διεύρυνσης του Ερευνητικού Σχεδιασμού (Μείξης των Μεθοδολογιών) στην Κοινωνική, Ψυχολογική και Εκπαιδευτική Έρευνα , 2013 , Δυνατότητες και Όρια της Μείξης των Μεθοδολογιών στην Κοινωνική, Ψυχολογική και Εκπαιδευτική Έρευνα: Επιστημολογικά και Μεθοδολογικά Ζητήματα των Προοπτικών Διεύρυνσης του Ερευνητικού Σχεδιασμού , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Ίων , Αθήνα : 133 - 182
-
Πουρκός, Μ. , Εισαγωγή και Επισκόπηση του Επιμελητή , 2011 , Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμικές Προσεγγίσεις στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 25 - 51
-
Πουρκός, Μ. , Εισαγωγή στις Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμικές Προσεγγίσεις στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση , 2011 , Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμικές Προσεγγίσεις στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 55 - 136
-
Πουρκός, Μ. , Κριτική της Ατομιστικής Οντολογίας και του Γνωστικισμού στην Ψυχολογία , 2011 , Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμικές Προσεγγίσεις στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 170 - 188
-
Πουρκός, Μ. , Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμικές Διαστάσεις της Ψυχολογίας της Παρώθησης και οι Συνεπαγωγές της , 2011 , Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμικές Προσεγγίσεις στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 208 - 223
-
Πουρκός, Μ. , Ο Ρόλος του Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμικού Πλαισίου στην Ηθική Αγωγή και Ανάπτυξη των Παιδιών , 2011 , Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμικές Προσεγγίσεις στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 299 - 323
-
Πουρκός, Μ. , Η Διδασκαλία, η Μάθηση και η Ανάπτυξη ως Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμική Διαδικασία: Η Μεθοδολογική Προοπτική της Οικο-Σωματικο-Βιωματικής Προσέγγισης , 2011 , Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμικές Προσεγγίσεις στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 378 - 426
-
Πουρκός, Μ. , Ο Ρόλος του Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμικού Πλαισίου στην Ερμηνεία και Κατανόηση της Τραγωδίας του Columbine: Προς μια Οικο-Σωματικο-Βιωματική Προσέγγιση , 2011 , Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμικές Προσεγγίσεις στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 573 - 594
-
Πουρκός, Μ. , Εισαγωγή του Επιμελητή , 2011 , Λογοτεχνία-Διαλογικότητα-Ψυχολογία: Κριτικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 19 - 32
-
Πουρκός, Μ. , Αντικείμενο και Προσεγγίσεις της Λογοτεχνικής Κριτικής: Η Περίπτωση των Ψυχολογικών Προσεγγίσεων , 2011 , Λογοτεχνία-Διαλογικότητα-Ψυχολογία: Κριτικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 33 - 88
-
Πουρκός, Μ. , Η Αφήγηση στην Ψυχολογία: Προς μια Διαλογική Προσέγγιση , 2011 , Λογοτεχνία-Διαλογικότητα-Ψυχολογία: Κριτικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 144 - 198
-
Πουρκός, Μ. , Βίωμα, Μεταφορά και Πολυτροπικότητα: Μια Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες, Προβληματισμούς και Προσεγγίσεις , 2011 , Βίωμα, Μεταφορά και Πολυτροπικότητα: Εφαρμογές στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση, τη Μάθηση και την Γνώση , Μ. Πουρκός & Ε. Κατσαρού (Επιμ.) , Νησίδες , Θεσσαλονίκη : 61 - 102
-
Πουρκός, Μ. , Ο Ρόλος της Μεταφοράς στη Γνώση και τη Μάθηση: Προς μια Βιωματική, Ευρετική και Διαλογική-Επικοινωνιακή Ψυχοπαιδαγωγική , 2011 , Βίωμα, Μεταφορά και Πολυτροπικότητα: Εφαρμογές στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση, τη Μάθηση και την Γνώση , Μ. Πουρκός & Ε. Κατσαρού (Επιμ.) , Νησίδες , Θεσσαλονίκη : 137 - 152
-
Πουρκός, Μ., & Δασκαλάκη, Κ. , Εμπειρίες, Αντιλήψεις και Συμπεριφορές των Μητέρων σε Σχέση με τα Παιδιά τους με Αυτισμό και Σύνδρομο Rett , 2011 , Παιδιά με Ειδικές Ανάγκες – Οικογένεια και Σχολείο , Α. Βλάχου, Μ. Καϊλα & Β. Στρογγυλού (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 19 - 60
-
Γεωργοπούλου, Κ., & Πουρκός, Μ. , Οι Αξίες και τα Πρότυπα Συμπεριφοράς των Εφήβων στο Σύγχρονο Εφηβικό Μυθιστόρημα στην Ελλάδα , 2011 , Λογοτεχνία-Διαλογικότητα-Ψυχολογία: Κριτικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 305 - 331
-
Κατέρη, Ε., & Πουρκός, Μ. , Επιστημολογικοί Προβληματισμοί Σχετικά με την Ψυχοπαιδαγωγική και Ψυχοθεραπευτική Προσέγγιση της Πολιτισμικής Ετερότητας , 2011 , Κοινωνικο-Ιστορικές και Πολιτισμικές Προσεγγίσεις στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 597 - 632
-
Κατέρη, Ε., & Πουρκός, Μ. , Σαμάνοι και Ψυχολόγοι: Πολιτισμικές Διαφορές Σχετικά με τους Ρόλους και τις Συνεπαγωγές των Θεραπευτικών τους Τεχνικών στην Κοινωνία , 2011 , Κοινωνικο-Ιστορικές και Πολιτισμικές Προσεγγίσεις στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 633 - 666
-
Πουρκός, Μ., & Κατσαρού, Ε. , Εισαγωγή , 2011 , Βίωμα, Μεταφορά και Πολυτροπικότητα: Εφαρμογές στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση, τη Μάθηση και την Γνώση , Μ. Πουρκός & Ε. Κατσαρού (Επιμ.) , Νησίδες , Θεσσαλονίκη : 21 - 60
-
Τσούκαρης, Ε., Πουρκός, Μ., & Κατέρη, Ε. , Συστήματα Ταξινόμησης Ψυχολογικών Διαταραχών DSM-IV και ICD-10: Νοσολογικές Οντότητες ή Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμικές Κατασκευές; , 2011 , Κοινωνικο-Ιστορικο-Πολιτισμικές Προσεγγίσεις στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Διάδραση , Αθήνα : 497 - 525
-
Πουρκός, Μ. , Η Έννοια της Θεωρίας και ο Ρόλος της στην Έρευνα των Κοινωνικών Επιστημών: Οι «Κρίσεις» και τα Βασικά «Παραδείγματα» , 2010 , Ποιοτική Έρευνα στις Κοινωνικές Επιστήμες: Επιστημολογικά, Μεθοδολογικά και Ηθικά Ζητήματα , Μ. Πουρκός & Μ. Δαφέρμος (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 59 - 130
-
Πουρκός, Μ. , Η Διαμάχη μεταξύ Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες: Διευρύνοντας τις Προοπτικές στη Μεθοδολογία και τον Ερευνητικό Σχεδιασμό , 2010 , Ποιοτική Έρευνα στις Κοινωνικές Επιστήμες: Επιστημολογικά, Μεθοδολογικά και Ηθικά Ζητήματα , Μ. Πουρκός & Μ. Δαφέρμος (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 131 - 176
-
Πουρκός, Μ. , Η Φαινομενολογική Μέθοδος Έρευνας: Από τη Φιλοσοφική Προοπτική στην Επιστημονική Ποιοτική Έρευνα. , 2010 , Ποιοτική Έρευνα στις Κοινωνικές Επιστήμες: Επιστημολογικά, Μεθοδολογικά και Ηθικά Ζητήματα , Μ. Πουρκός & Μ. Δαφέρμος (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 371 - 412
-
Πουρκός, Μ. , Επιστημολογικά-μεθοδολογικά «Παραδείγματα» στη Θεωρία και Έρευνα της Σύγχρονης Ψυχολογίας: Βασικές Παραδοχές και η Κριτική τους , 2010 , Ποιοτική Έρευνα στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση: Επιστημολογικά, Μεθοδολογικά και Ηθικά Ζητήματα , Μ. Πουρκός & Μ. Δαφέρμος (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 77 - 180
-
Πουρκός, Μ. , Η Ποιοτική Μεθοδολογία στην Ψυχολογία και το Ερμηνευτικό «Παράδειγμα»: Η Ψυχολογία ως Ανθρωπιστική Επιστήμη , 2010 , Ποιοτική Έρευνα στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση: Επιστημολογικά, Μεθοδολογικά και Ηθικά Ζητήματα , Μ. Πουρκός & Μ. Δαφέρμος (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 181 - 224
-
Πουρκός, Μ., & Δαφέρμος, Μ. , Εισαγωγή ‒ Ποιοτική Έρευνα στις Κοινωνικές Επιστήμες: Θεωρητική και Ιστορική Οριοθέτηση του Πεδίου , 2010 , Ποιοτική Έρευνα στις Κοινωνικές Επιστήμες: Επιστημολογικά, Μεθοδολογικά και Ηθικά Ζητήματα , Μ. Πουρκός & Μ. Δαφέρμος (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 21 - 56
-
Πουρκός, Μ., & Δαφέρμος, Μ. , Εισαγωγή ‒ Ποιοτική Έρευνα στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση: Θεωρητική και Ιστορική Οριοθέτηση του Πεδίου , 2010 , Ποιοτική Έρευνα στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση: Επιστημολογικά, Μεθοδολογικά και Ηθικά Ζητήματα , Μ. Πουρκός & Μ. Δαφέρμος (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 19 - 73
-
Πουρκός, Μ., & Κοντοπόδης, Μ. , Η Αντίληψη (Κατανόηση) του Χρόνου στις Γλωσσικές και Ιχνογραφικές Μεταφορές των Εφήβων , 2010 , Διεργασίες Σκέψης στο Σχολείο και το Περιβάλλον , Σ. Κανελλάκη, Κ. Μαριδάκη-Κασσωτάκη & Β. Παπαβασιλείου (Επιμ.) , Πεδίο , Αθήνα : 55 - 78
-
Πουρκός, Μ. , Εισαγωγή και Επισκόπηση του Επιμελητή , 2009 , Τέχνη-Παιχνίδι-Αφήγηση: Ψυχολογικές και Ψυχοπαιδαγωγικές Διαστάσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 23 - 61
-
Πουρκός, Μ. , Ψυχολογικές και Ψυχοπαιδαγωγικές Διαστάσεις της Τέχνης στην Προσέγγιση του L.S. Vygotsky , 2009 , Τέχνη-Παιχνίδι-Αφήγηση: Ψυχολογικές και Ψυχοπαιδαγωγικές Διαστάσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 65 - 103
-
Πουρκός, Μ. , Συστατικά Στοιχεία της Αφηγηματικής Διαδικασίας: Βασικές Κριτικές Προσεγγίσεις , 2009 , Τέχνη-Παιχνίδι-Αφήγηση: Ψυχολογικές και Ψυχοπαιδαγωγικές Διαστάσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 401 - 415
-
Πουρκός, Μ. , Προσεγγίσεις της Αφήγησης και ο Ρόλος της στην Ηθική Αγωγή και Ανάπτυξη: Προς μια Οικο-Σωματικο-Βιωματική Προσέγγιση και μια Βιωματική, Ευρετική και Διαλογική/Επικοινωνιακή Ψυχοπαιδαγωγική , 2009 , Τέχνη-Παιχνίδι-Αφήγηση: Ψυχολογικές και Ψυχοπαιδαγωγικές Διαστάσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 417 - 431
-
Πουρκός, Μ. , Ο Ρόλος της Αφήγησης Προσωπικών Διλημματικών Ιστοριών στην Ηθική και Πνευματική Αγωγή και Ανάπτυξη: Μια Εφαρμογή της Βιωματικής, Ευρετικής και Διαλογικής-Επικοινωνιακής Ψυχοπαιδαγωγικής , 2009 , Τέχνη-Παιχνίδι-Αφήγηση: Ψυχολογικές και Ψυχοπαιδαγωγικές Διαστάσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Τόπος , Αθήνα : 433 - 449
-
Τσούκαρης, Ε., & Πουρκός, Μ. , Η Φύση της Κατηγοριοποίησης και οι Συνεπαγωγές της στην Κλινική Ψυχολογία , 2009 , Από την Ψυχοπαθολογία στο Νόημα Ζωής , Γ. Κλεφτάρας & Μ. Καίλα (Επιμ.) , Πεδίο , Αθήνα : 37 - 52
-
Τσούκαρης, Ε., & Πουρκός, Μ. , Κριτική στα Διαγνωστικά Συστήματα Ταξινόμησης DSM-IV και ICD-10 , 2009 , Από την Ψυχοπαθολογία στο Νόημα Ζωής , Γ. Κλεφτάρας & Μ. Καίλα (Επιμ.) , Πεδίο , Αθήνα : 53 - 66
-
Πουρκός, Μ. , Εισαγωγή και Επισκόπηση του Επιμελητή. , 2008 , Ενσώματος Νους, Πλαισιοθετημένη Γνώση και Εκπαίδευση: Προσεγγίζοντας την Ποιητική και τον Πολιτισμό του Σκεπτόμενου Σώματος , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 25 - 93
-
Πουρκός, Μ. , Πέρα από τις Νεωτερικές και Μετανεωτερικές Αναγνώσεις του Σώματος: Προς μια Οικο-Σωματικο-Βιωματική Προσέγγιση , 2008 , Ενσώματος Νους, Πλαισιοθετημένη Γνώση και Εκπαίδευση: Προσεγγίζοντας την Ποιητική και τον Πολιτισμό του Σκεπτόμενου Σώματος , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 97 - 123
-
Πουρκός, Μ. , Προσεγγίσεις των Εννοιών και Κατηγοριών: Προς μια Οικο-Σωματικο-Βιωματική Προσέγγιση και Μια Βιωματική, Ευρετική και Επικοινωνιακή Ψυχοπαιδαγωγική , 2008 , Ενσώματος Νους, Πλαισιοθετημένη Γνώση και Εκπαίδευση: Προσεγγίζοντας την Ποιητική και τον Πολιτισμό του Σκεπτόμενου Σώματος , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 179 - 221
-
Πουρκός, Μ. , Ηθική Δράση και Διαδικασίες Διαμόρφωσης των Ηθικών Προσανατολισμών των Δύο Φύλων: Προς Μια Οικο-Σωματική-Βιωματική Προσέγγιση και Μια Βιωματική, Ευρετική και Επικοινωνιακή Ψυχοπαιδαγωγική , 2008 , Ενσώματος Νους, Πλαισιοθετημένη Γνώση και Εκπαίδευση: Προσεγγίζοντας την Ποιητική και τον Πολιτισμό του Σκεπτόμενου Σώματος , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 233 - 292
-
Kontopodis, M., & Pourkos, M. , Das Alltagswissen von Jugendlichen über Zeit in der Schule: von Stillstehenden Uhren, Aufeinander Folgenden Blocks u. a. Bildlichen Metaphern (Η Καθημερινή Γνώση των Εφήβων Σχετικά με το Χρόνο στο Σχολείο: Για τα Σταματημένα Ρολόγια, την Αλληλουχία των Μα , 2007 , B. Fichtner (Ed.) , Athena , Oberhausen : 221 - 239
-
Πουρκός, Μ., & Δασκαλάκη, Κ. , Εμπειρίες, Αντιλήψεις και Συμπεριφορές των Νηπιαγωγών και των Νηπίων Σχετικά με τη Συνεργασία και τη Συνύπαρξή τους με Αυτιστικά Παιδιά στο Νηπιαγωγείο , 2002 , Εκπαιδευτική, Οικογενειακή και Πολιτική Ψυχοπαθολογία, Τόμος Α΄ , Ν. Πολεμικός, Μ. Καΐλα & Φ. Καλαβάσης (Επιμ.) , Ατραπός , Αθήνα : 145 - 175
-
Κατέρη, Ε., Πουρκός, Μ., & Νέστορος, Ι. , Πολιτισμός και Ψυχοπαθολογία: Συνεπαγωγές των Πολιτισμικών Διαφορών για την Ψυχολογική Γνώση και την Ψυχοθεραπευτική Προσέγγιση , 2002 , Εκπαιδευτική, Οικογενειακή και Πολιτική Ψυχοπαθολογία, Τόμος Α΄ , Ν. Πολεμικός, Μ. Καΐλα & Φ. Καλαβάσης (Επιμ.) , Ατραπός , Αθήνα : 366 - 387
-
Πουρκός, Μ. , Ιδιοσυγκρασία και Άγχος: Επιστημονικές Έρευνες και Διαπιστώσεις , 2001 , Το Στρες, το Άγχος και η Αντιμετώπισή τους , Ε. Βασιλάκη, Σ. Τριλίβα & Η. Μεζεβέγκη (Επιμ.) , Ελληνικά Γράμματα , Αθήνα : 61 - 110
-
Πουρκός, Μ. , Κατανοούν τα Νήπια την Ειρωνεία; , 2001 , Η Έρευνα στην Προσχολική Εκπαίδευση, Τόμος Β΄: Ψυχολογικές και Κοινωνικές Προσεγγίσεις , Ε. Κούρτη (Επιμ.) , Τυπωθήτω , Αθήνα : 197 - 205
-
Πουρκός, Μ. , Ο Πολιτισμός του Σκεπτόμενου Σώματος και ο Ρόλος των Χειρονομιών στην Σημειωτική-Επικοινωνιακή Διαδικασία: Προς μια Εναλλακτική Ψυχοπαιδαγωγική Προσέγγιση , 2001 , Η Μη Λεκτική Επικοινωνία: Σύγχρονες Θεωρητικές και Ερευνητικές Προσεγγίσεις στην Ελλάδα , Ν. Πολεμικός & Α. Κοντάκος (Επιμ.) , Ελληνικά Γράμματα , Αθήνα : 87 - 137
-
Πουρκός, Μ., & Δασκαλάκη, Κ. , Προσεγγίζοντας Εναλλακτικά τις Ιδιαιτερότητες των Νηπίων: Μια Εφαρμογή της Βιωματικής Ευρετικής και Επικοινωνιακής Ψυχοπαιδαγωγικής , 2001 , Η Έρευνα στην Προσχολική Εκπαίδευση, Τόμος Β΄: Ψυχολογικές και Κοινωνικές Προσεγγίσεις , Ε. Κούρτη (Επιμ.) , Τυπωθήτω , Αθήνα : 75 - 83
-
Πουρκός, Μ. , Η Κοινωνικά Κατασκευαζόμενη Ψυχολογική Γνώση , 2000 , Σύγχρονα Ρεύματα στις Κοινωνικές Επιστήμες , Ι. Νέστορος, Β. Πεσμαζόγλου & Μ. Σαματάς (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 411 - 435
-
Πουρκός, Μ. , Ατομικές Διαφορές και Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις: Μια Εισαγωγή , 1997 , Ατομικές Διαφορές Μαθητών και Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 17 - 41
-
Πουρκός, Μ. , Οι Πρώτες Θεωρίες Σχετικά με τις Ιδιοσυγκρασιακές Διαφορές: Η Προσέγγιση των Ιπποκράτη και Γαληνού και των Heymans και Wiersma , 1997 , Ατομικές Διαφορές Μαθητών και Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 45 - 64
-
Πουρκός, Μ. , Τύποι του Νευρικού Συστήματος και Εκπαίδευση: Η Προσέγγιση του Pavlov, του Krasnogorsky και των συνεχιστών τους , 1997 , Ατομικές Διαφορές Μαθητών και Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 65 - 85
-
Πουρκός, Μ. , Ιδιοσυγκρασία, Ανάπτυξη και Διαδικασίες Διαπαιδαγώγησης και Εκπαίδευσης: Η Αλληλεπιδραστική Προσέγγιση των Thomas και Chess , 1997 , Ατομικές Διαφορές Μαθητών και Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 87 - 119
-
Πουρκός, Μ. , Η Ενεργητικότητα ως Ιδιοσυγκρασιακό Χαρακτηριστικό της Συμπεριφοράς , 1997 , Ατομικές Διαφορές Μαθητών και Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 121 - 134
-
Πουρκός, Μ. , Επιστημολογική/Ψυχολογική Θεμελίωση της Οικο-Σωματικής-Βιωματικής Προσέγγισης στο Θέμα των Ιδιοσυγκρασιακών Διαφορών και της Προσωπικής Ανάπτυξης , 1997 , Ατομικές Διαφορές Μαθητών και Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 135 - 164
-
Πουρκός, Μ. , Η Οικο-Σωματική-Βιωματική Διάσταση του Άγνωστου Κόσμου των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (Δυνατότητες) , 1997 , Ατομικές Διαφορές Μαθητών και Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 393 - 403
-
Πουρκός, Μ. , Ατομικές Διαφορές Μαθητών και Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις: Προς μια Βιωματική, Ευρετική και Επικοινωνιακή Ψυχοπαιδαγωγική , 1997 , Ατομικές Διαφορές Μαθητών και Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 407 - 422
-
Πουρκός, Μ., Δασκαλάκη, Κ. , Πώς οι Μαθητές και οι Εκπαιδευτικοί Σχολιάζουν και Βιώνουν την Εκπαίδευση: Έρευνα με Βάση τη Χρήση Ιχνογραφημάτων , 1997 , Ατομικές Διαφορές Μαθητών και Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 167 - 232
-
Πουρκός, Μ., & Δασκαλάκη, Κ. , Μια Κριτική Αναφορά σε Παραδοσιακές και σε Σύγχρονες Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις μέσα από το Πρίσμα της Οικο-Σωματικής-Βιωματικής Προσέγγισης , 1997 , Ατομικές Διαφορές Μαθητών και Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 423 - 463
-
Ζγαντζούρη, Κ., & Πουρκός, Μ. , Ο Ρόλος της Εκπαίδευσης στην Καλλιέργεια της Ενσυναίσθησης , 1997 , Ατομικές Διαφορές Μαθητών και Εναλλακτικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις , Μ. Πουρκός (Επιμ.) , Gutenberg , Αθήνα : 259 - 273
-
Niemczynski, A., Czyzowska, D.,. Pourkos, M., & Mirski, A. , The Cracow Study with Kohlberg’s Moral Judgment Interview: Data Pertaining to the Assumption of Cross-cultural Validity , 1994 , B. Puka (Ed.) , Garland Publishing , New York : 347 - 357
-
Πουρκός, Μ. , Ο Διαμεσολαβητικός Ρόλος της Ηθικής Σκέψης στην Επιθετική Συμπεριφορά: Γνωστικο-Αναπτυξιακή Προσέγγιση , 1992 , Η Επιθετικότητα στην Οικογένεια, στο Σχολείο και στην Κοινωνία , Ι. Ν. Νέστορος (Επιμ.) , Ελληνικά Γράμματα , Αθήνα : 293 - 307
-
Πουρκός, Μ. , Βασισμένη στην Τέχνη, το Παιχνίδι και το Σώμα Έρευνα-δράση σε σχέση με τη Συναισθηματική και Κοινωνικο-ηθική Μάθηση και Ανάπτυξη των Υποψήφιων Εκπαιδευτικών: Η Οικο-σωματικο-βιωματική Προοπτική και η Βιωματική, Ευρετική και Αφηγηματική-Διαλογική Ψυχοπαιδα , 2018 , Ε. Κατσαρού & Β. Τσάφος (Επιμ.), , Αθήνα & Ρέθυμνο , Ορίζοντας την Έρευνα-Δράση στην Ελλάδα στην Προοπτική Διαμόρφωσης μιας Επαγγελματικής Κοινότητας Εκπαιδευτικών Ερευνητών : 121 - 173
-
Πουρκός, Μ. , Η Μεταφορά ως Πηγή Μάθησης και Γνώσης , 2017 , Μ. Καλογιαννάκης (Επιμ.) , Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης , Αθήνα , Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου (27-29 Μαϊου 2016) με θέμα «Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση: Σύγχρονες Τάσεις και Προοπτικές» : 160 - 166
-
Πουρκός, Μ. , Η Οικο-Σωματικο-Βιωματική Προοπτική: Η Βιωματική, Ευρετική και Αφηγηματική-Διαλογική Ψυχοπαιδαγωγική ως Τόπος Εμπειρίας, Μάθησης και Ανάπτυξης , 2015 , Δ. Γερμανός & Μ. Λιάπη (Επιμ.) , Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης , Αθήνα , Τόποι για Εμπειρίες Μάθησης: Έρευνα, Δημιουργία, Αλλαγή
-
Πουρκός, Μ. , Ο Κενός Χώρος για Ενσώματες-Βιωματικές Πολυτροπικές Δραστηριότητες ως Τόπος Εμπειρίας, Μάθησης και Ανάπτυξης: Η Οικο-Σωματικο-Βιωματική Προοπτική και η Βιωματική, Ευρετική και Αφηγηματική-Διαλογική Ψυχοπαιδαγωγική , 2015 , Δ. Γερμανός & Μ. Λιάπη (Επιμ.) , Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης , Αθήνα , Τόποι για Εμπειρίες Μάθησης: Έρευνα, Δημιουργία, Αλλαγή : 280 - 292
-
Πουρκός, Μ. , Εμπειρία και Ηθικές Φωνές: Ο Ρόλος του Πλαισίου και της Γλώσσας στην Ηθική Αγωγή και Ανάπτυξη των Παιδιών , 2004 , Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Ρέθυμνο , Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου που έγινε στις 14-15 Νοεμβρίου με θέμα «Ηθική και Θρησκευτική Ανάπτυξη και Αγωγή του Παιδιού» : 116 - 138
-
Πουρκός, Μ. , Προσεγγίσεις της Αφήγησης και ο Ρόλος της στην Ηθική Αγωγή και Ανάπτυξη: Προς μια Οικο-Σωματικο-Βιωματική Προσέγγιση και μια Βιωματική, Ευρετική και Επικοινωνιακή Ψυχοπαιδαγωγική , 2004 , Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Ρέθυμνο , Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου που έγινε στις 14-15 Νοεμβρίου με θέμα «Ηθική και Θρησκευτική Ανάπτυξη και Αγωγή του Παιδιού» : 139 - 154
-
Πουρκός, Μ. , Ο Ρόλος της Αφήγησης Προσωπικών Διλημματικών Ιστοριών στην Ηθική και Πνευματική Αγωγή και Ανάπτυξη: Μια Εφαρμογή της Βιωματικής, Ευρετικής και Επικοινωνιακής Ψυχοπαιδαγωγικής , 2004 , Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Ρέθυμνο , Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου που έγινε στις 14-15 Νοεμβρίου με θέμα «Ηθική και Θρησκευτική Ανάπτυξη και Αγωγή του Παιδιού» : 155 - 172
-
Πουρκός, Μ. , Για Ποια Ηθική Αγωγή και Ανάπτυξη των Παιδιών στην Εποχή της Πληροφορίας και της Παγκοσμιοποιημένης Αγοράς των ΗΠΑ Μιλάμε; Τι Μπορούμε να Μάθουμε από την Τραγωδία του Columbine; Μια Οικο-Σωματικο-Βιωματική Προσέγγιση , 2004 , Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Ρέθυμνο , Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου που έγινε στις 14-15 Νοεμβρίου με θέμα «Ηθική και Θρησκευτική Ανάπτυξη και Αγωγή του Παιδιού» : 172 - 193
-
Γεωργοπούλου, Κ., & Πουρκός, Μ. , Οι Αξίες και τα Πρότυπα Συμπεριφοράς των Εφήβων στο Σύγχρονο Εφηβικό Μυθιστόρημα στην Ελλάδα , 2004 , Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Ρέθυμνο , Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου που έγινε στις 14-15 Νοεμβρίου με θέμα «Ηθική και Θρησκευτική Ανάπτυξη και Αγωγή του Παιδιού» : 359 - 381
-
Πουρκός, Μ. , Αντίληψη και Γλώσσα: Αμοιβαίες Σχέσεις και ο Ρόλος τους στην Αγωγή και την Ανάπτυξη των Παιδιών , 2003 , Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Ρέθυμνο , Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου που έγινε στις 22-23 Νοεμβρίου με θέμα «Γλώσσα και Μαθηματικά στην Προσχολική Ηλικία» : 258 - 271
-
Πουρκός, Μ. , Οπτική Αντίληψη και Εικόνες: Ο Ρόλος τους στην Αγωγή και την Ανάπτυξη των Παιδιών , 2002 , Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης , Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Ρέθυμνο , «Ψυχοπαιδαγωγική της Προσχολικής Ηλικίας», Τόμος Α΄ : 258 - 268
-
Πουρκός, Μ. , Προσεγγίζοντας την Ποιητική και τον Πολιτισμό του Σκεπτόμενου Σώματος: Προς μια Εναλλακτική Ψυχοπαιδαγωγική Προσέγγιση , 2002 , Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Ρέθυμνο , «Ψυχοπαιδαγωγική της Προσχολικής Ηλικίας», Τόμος Β΄ : 965 - 975
-
Πουρκός, Μ., & Δασκαλάκη, Κ. , Εμπειρίες, Αντιλήψεις και Συμπεριφορές των Νηπιαγωγών και των Νηπίων Αναφορικά με την Ψυχοπαιδαγωγική Προσέγγιση της Ετερότητας Αυτιστικού Παιδιού από τη Συνεργασία και τη Συμμετοχή του στην Ομάδα , 2002 , Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης , Ρέθυμνο , Ψυχοπαιδαγωγική της Προσχολικής Ηλικίας, Πρακτικά Επιστημονικού Συνεδρίου, Τόμος Β΄ : 780 - 795
-
Πουρκός, Μ. , Ο Ρόλος της Μεταφοράς στη Γνωστική και την Μαθησιακή Διαδικασία: Προς μια Εναλλακτική Ψυχοπαιδαγωγική Προσέγγιση , 2001 , Μ. Βάμβουκας & Α. Χατζηδάκη (Επιμ.) , Ατραπός , Αθήνα , Μάθηση και Διδασκαλία της Ελληνικής ως Μητρικής και ως Δεύτερης Γλώσσας, Τόμος Β΄ : 594 - 611
-
Πουρκός, Μ. , Η Διδασκαλία, η Μάθηση και η Ανάπτυξη ως Οικο-Σωματικο-Βιωματική Διαδικασία: Προς μια Εναλλακτική Ερευνητική Μεθοδολογική Προσέγγιση στην Εκπαίδευση , 2001 , Δ. Καρτσάκης, Χ. Τσιατσιάνος & Θ. Ελευθεράκης (Επιμ.) , Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης «Μαρία Αμαριώτου» , Ρέθυμνο , Πολιτισμός και Εκπαίδευση: Δυναμική Ώσμωση στην Παιδαγωγική Διαδικασία : 54 - 96
-
Πουρκός, Μ. , Η Διδασκαλία, η Μάθηση και η Ανάπτυξη ως Οικο-Σωματικο-Βιωματική Διαδικασία: Προς μια Εναλλακτική Ερευνητική Μεθοδολογική Προσέγγιση στην Εκπαίδευση , 2000 , Δ. Καρτσάκης, Χ. Τσιατσιάνας & Θ. Ελευθεράκης (Επιμ.) , Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης «Μαρία Αμαριώτου» , Ρέθυμνο , Πολιτισμός & Εκπαίδευση: Δυναμική Ώσμωση στην Παιδαγωγική Διαδικασία : 54 - 96
-
Πουρκός, Μ. , Ηθική Δράση και Διαδικασίες Διαμόρφωσης των Ηθικών Προσανατολισμών των Δύο Φύλων: Προς μια Οικο-Σωματικο-Βιωματική Προσέγγιση και μια Βιωματική, Ευρετική και Επικοινωνιακή Ψυχοπαιδαγωγική , 2000 , Μ.Ι. Βάμβουκας & Α.Δ. Πεδιαδίτης (Επιμ.) , Σχολή Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κρήτης , Ρέθυμνο , Δύσκολες Μορφές Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη : 104 - 140
-
Πουρκός, Μ., & Δασκαλάκη, Κ. , Συν-Δημιουργώντας μ’ Ένα Αυτιστικό Παιδί τον Κοινωνικό Κόσμο: Μια Εφαρμογή της Βιωματικής, Ευρετικής και Επικοινωνιακής Ψυχοπαιδαγωγικής , 2000 , Α. Κυπριωτάκης (Επιμ.) , Σχολή Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κρήτης , Ρέθυμνο , Τάσεις και Προοπτικές Αγωγής και Εκπαίδευσης των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες στην Ενωμένη Ευρώπη Σήμερα : 485 - 502
-
Πουρκός, Μ., & Δασκαλάκη, Κ. , Προσεγγίζοντας Εναλλακτικά τα Παιδιά με Ειδικές Ανάγκες (Δυνατότητες ή Προτερήματα): Η Προσέγγιση της Βιωματικής, Ευρετικής και Επικοινωνιακής Ψυχοπαιδαγωγικής , 2000 , Α. Κυπριωτάκης (Επιμ.) , Σχολή Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κρήτης , Ρέθυμνο , Τάσεις και Προοπτικές Αγωγής και Εκπαίδευσης των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες στην Ενωμένη Ευρώπη Σήμερα : 861 - 879
-
Vygotsky, L.S. , Αισθητική Παιδεία (μτφρ. Μ. Πουρκός & Ι. Λεκάκη, από το βιβλίο του L. Vygotsky, Educational Psychology, pp. 241-271). Στο Μ. Πουρκός (Επιμ.), Τέχνη-Παιχνίδι-Αφήγηση: Ψυχολογικές και Ψυχοπαιδαγωγικές Διαστάσεις , 2009 , Τόπος , Αθήνα : 105 - 140
-
Vygotsky, L.S. , Τέχνη και Ζωή (μτφρ. Μ. Πουρκός, από το βιβλίο του Vygotsky The Psychology of Art, pp. 240-261). Στο Μ. Πουρκός (Επιμ.), Τέχνη-Παιχνίδι-Αφήγηση: Ψυχολογικές και Ψυχοπαιδαγωγικές Διαστάσεις , 2009 , Τόπος , Αθήνα : 141 - 167
-
Vygotsky, L.S. , Η Τέχνη ως Κάθαρση (μτφρ. Μ. Πουρκός, από το βιβλίο του Vygotsky The Psychology of Art, pp. 199-216). Στο Μ. Πουρκός (Επιμ.), Τέχνη-Παιχνίδι-Αφήγηση: Ψυχολογικές και Ψυχοπαιδαγωγικές Διαστάσεις , 2009 , Τόπος , Αθήνα : 169 - 194
-
Vygotsky, L.S. , Σχετικά με το Πρόβλημα της Ψυχολογίας της Δημιουργικής Εργασίας του Ηθοποιού (μτφρ. Μ. Πουρκός, από το βιβλίο The Collected Works of L.S. Vygotsky, Vol. 6, pp. 237-244). Στο Μ. Πουρκός (Επιμ.), Τέχνη-Παιχνίδι-Αφήγηση: Ψυχολογικές και Ψυχοπαιδαγωγικές Διασ , 2009 , Τόπος , Αθήνα : 205 - 207
-
Πουρκός, Μ. , Εισαγωγή στο βιβλίο των E.J. Gibson & A.D. Pick «Μια Οικολογική Προσέγγιση στην Αντιληπτική Μάθηση και Ανάπτυξη» , 2005 , Gutenberg , Αθήνα : 11 - 32
-
Gibson, E.J. & A.D. Pick , Μια Οικολογική Προσέγγιση στην Αντιληπτική Μάθηση και Ανάπτυξη (μτφρ. Α. Βακάκη, Εισαγωγή, Επιμέλεια, Μ. Πουρκός) , 2005 , Gutenberg , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ. , Εισαγωγή στο βιβλίο του J.J. Gibson «Η Οικολογική Προσέγγιση στην Οπτική Αντίληψη» , 2002 , Gutenberg , Αθήνα : 17 - 51
-
Gibson, J.J. , Η Οικολογική Προσέγγιση στην Οπτική Αντίληψη (σελ. 512) (μτφρ., Α. Γολέμη & Μ. Πουρκός, Εισαγωγή, Επιμέλεια, Μ. Πουρκός) , 2002 , Gutenberg , Αθήνα
-
Πουρκός, Μ., & Παγώνη, Μ. , Ψυχολογία και Φυσικο-Μαθηματικά Παράδοξα - Γνωστική Προσέγγιση , 1991 , Προεκτάσεις στην Εκπαίδευση, 4, (Μέρος Α), 72-77, 5 (Μέρος Β), 75-80.
-
Πουρκός, Μ. , Ψυχολογία των Θρησκειών, Οι Λαοί Μπροστά στο Θεό , 1990 , Ψυχολογικό Σχήμα, 2, 22-29.
-
Πουρκός, Μ. , Ανάμεσα στο Θεό , 1990 , Ψυχολογικό Σχήμα, 3, 22-25.
-
Πουρκός, Μ. , Τεχνιτές Ψυχοθεραπευτικές Εμπειρίες , 1990 , Ψυχολογικό Σχήμα, 5, 73-79.
-
Γρηγοράκης, Κ., & Πουρκός, Μ. , Κριτική θεώρηση του βιβλίου του Α. Niemczynski, ‘‘Models of Individual Human Development’’ , 1988 , Cracow: Jagiellonian University, 1980, Σελ. 156. Polish Psychological Bulletin, 1, 111-114.
-
Lukzynski, J., Niemczynski, A., & Pourkos, M. , Egzystencjalne Koniecznosci Rozwoju Czlowieka (Oι Υπαρξιακές Αναγκαιότητες της Ανάπτυξης του Ανθρώπου) , 1988 , Oswiata i Wychowanie, 7(653), 7-18 (στα πολωνικά).
-
Pourkos, M., & Niemczynski, A. , Spoleczno-Moralny Rozwoj Czlowieka (Η Κοινωνικο-Ηθική Ανάπτυξη του Ανθρώπου) , 1988 , Oswiata i Wychowanie, 7, 653, 38-45 (στα πολωνικά).
-
Πουρκός, Μ. , Οι Σκοποί της Εκπαίδευσης: Τρεις Ιδεολογικές Προσεγγίσεις , 1988 , Περισκόπιο της Επιστήμης, 109, 63-69.
-
Πουρκός, Μ. , Socjobiologia: Nowa Synteza? (Η Κοινωνιοβιολογία: Νέα Σύνθεση;) , 1986 , Problemy, 8, 34-35 (στα πολωνικά).
-
Γρηγοράκης, Κ., & Πουρκός, Μ. , Σημαντικοί Χώροι στη Δομή της Μνήμης , 1986 , Περισκόπιο της Επιστήμης, 90, 69-74.
-
Πουρκός, Μ. , Η Σχιζοφρένεια και η Ζωγραφική , 1985 , Ενδοσκόπηση, 11, 154-163.