Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Χλαπάνα Ελισάβετ
Στοιχεία επικοινωνίας
Τηλέφωνο: 2831077696
Γραφείο: 001
Ώρες Επικοινωνίας: Σε άδεια.
Βιογραφικό
researchgate google scholar
Χλαπάνα Ελισάβετ
Επίκουρος Καθηγητής

Προσχολική Παιδαγωγική - Διδακτική Μεθοδολογία

Πεδία έρευνας
Διδακτική μεθοδολογία αναδυόμενου γραμματισμού
Ανάπτυξη προφορικού και γραπτού λόγου
Οργάνωση περιβάλλοντος σχολικής τάξης
Διδακτικές προσεγγίσεις για την Προσχολική Εκπαίδευση
Διδακτική στρατηγικών κατανόησης κειμένου
Λεξιλόγιο
Γλωσσική υποστήριξη παιδιών με μεταναστευτικό υπόβαθρο
Σπουδές
PhD Προσχολική Παιδαγωγική - Διδακτική Μεθοδολογία, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης, 2012
MSc Προσχολική Παιδαγωγική, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης, 2005
BSc Παιδαγωγική, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης, 2002
Ακαδημαϊκές θέσεις
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Επίκουρη Καθηγήτρια, 05-2018 έως σήμερα
  • Chlapana E. , An intervention programme for enhancing kindergarteners’ comprehension skills through reading informational texts , Literacy , 2016 , 50 : 125 - 132

      Σύνδεσμος

  • Chlapana E., & Tafa, E. , Effective practices to enhance immigrant kindergarteners’ second language vocabulary learning through storybook reading , Reading and Writing: An Interdisciplinary Journal , 2014 , 27 : 1619 - 1640

      Σύνδεσμος

  • Linardakis, Μ.,Trouli, Κ., & Chlapana, Ε. , Effects of a rhythm development intervention on the phonological awareness in early childhood , 2014 : 49 - 53

      Σύνδεσμος

  • Χλαπάνα, Ε. , Διδακτικές πρακτικές για την ανάπτυξη του λεξιλογίου από τους/τις νηπιαγωγούς κατά την ανάγνωση των ιστοριών , Σύγχρονη Εκπαίδευση , 2012 , 171 : 104 - 120

  • Χλαπάνα, Ε. , Η οργάνωση της γωνιάς της βιβλιοθήκης στην προσχολική τάξη και οι γνώσεις των παιδιών για τα βιβλία , . Παιδαγωγική Θεωρία και Πράξη , 2011 , 4 : 123 - 143

  • Τάφα, Ε., & Χλαπάνα, Ε. , Μεθοδολογικές προσεγγίσεις της ανάγνωσης ιστοριών στις προσχολικές τάξεις:Η συμβολή τους στην κατανόηση του κειμένου από τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας , Επιστήμες Αγωγής , 2007 , 1/2007 : 147 - 177

  • Chlapana, E., & Sotiropoulou-Zormpala, M , An alternative practice for teaching informational texts in kindergarten , 2016 , Christ Church University , Canterbury , Proceedings of the OMEPEuropean Conference 2016:The Place of the Child in the 21st Century : 203 - 211

      Σύνδεσμος