Αναγκαιότητα & Προοπτικές Διεπιστημονικής Προσέγγισης στην Πρώιμη Παρέμβαση
Περιγραφή/Στόχοι:
Επιστημονική ημερίδα που διοργανώθηκε από το Π.Τ.Π.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης, Ρέθυμνο, 29/3/2008.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:
1) Γεώργιος Μανωλίτσης, Επίκουρος Καθηγητής Π.Τ.Π.Ε.
2) Αικατερίνα Κορνηλάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε.
3) Μαρία Κυπριωτάκη, Λέκτορας Π.Τ.Π.Ε.
4) Καλλιόπη Τρούλη, Λέκτορας Π.Τ.Π.Ε.
5) Μαρία Αμπαρτζάκη, Λέκτορας Π.Τ.Π.Ε.
ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ:
- Μαρία Τζουριάδου: "O ρόλος της διεπιστημονικότητας στη διαδικασία της πρώιμης παρέμβασης".
- Ghislain Magerotte: "Early intensive intervention in autism".
- Αντώνιος Κυπριωτάκης: "Νέες αντιλήψεις και προοπτικές στην πρώιμη υποστηρικτική παρέμβαση".
- Αναστάσιος Ματσόπουλος: "Ανίχνευση, διάγνωση και συμβουλευτική στο πλαίσιο της πρώιμης παρέμβασης για παιδιά προσχολικής ηλικίας και ο ρόλος του Σχολικού Ψυχολόγου".
- Σοφία Μπάτσιου: "Επίπεδο κινητικής ανάπτυξης: Καλός δείκτης της ανάπτυξης της προσωπικότητας του παιδιού".
- Ηλίας Κουρκούτας: "Πρόγραμμα παρέμβασης σε εκπαιδευτικούς για τη διαχείριση παιδιών με διαφόρων ειδών διαταραχές".
- Μαρία Κυπριωτάκη: "H οικογένεια στο πλαίσιο της πρώιμης υποστηρικτικής παρέμβασης".
- Σπυρίδων-Γεώργιος Σούλης: "Το Νηπιαγωγείο για όλους: διαστάσεις, προϋποθέσεις και χαρακτηριστικά γνωρίσματα".