Διδακτική Μεθοδολογία Προσχολικής Εκπαίδευσης
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Σεπτέμβριος 2018
Eυθυμία Γουργιώτου
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: Γουργιώτου Ευθυμία
ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ: Ελληνική
ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: Λαμία
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 20-11-1962
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Έγγαμη μητέρα δύο παιδιών
Δ/ΝΣΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ: Αγαμέμνονος 18, Πανόραμα Παλλήνης,15351 Αττική
ΤΗΛΕΦΩΝΑ:Τηλ.: +0030-210-6038346 οικίας, +0030-210-6014226 εργασίας
+0030-6937001419 κινητό
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ: e-mail: egourg@yahoo.gr, egourgiotou@edc.uoc.gr
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ:
Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης Πανεπιστημίου Κρήτης
http://eclass.edc.uoc.gr/eclass
Θέση: Μόνιμη Επίκουρη Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
Γνωστικό Αντικείμενο: Διδακτική Μεθοδολογίας Προσχολικής Εκπαίδευσης
(ΦΕΚ 1402/29.12.2017 τεύχος Γ΄)
Α. ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ
1.ΣΠΟΥΔΕΣ
[Α] Πτυχιακές:
1982
[Α.1] Πτυχίο Σχολής Νηπιαγωγών Θεσσαλονίκης.
1992
[Α.2] Diplôme de psychopédagogie scolaire de l’Université de Caen «Le jeu dramatique et son influence sur le développement psychologique de l’enfant d’âge préscolaire».
1993
[Α.3] Licence de Sciences de l’Education de l’Université de Paris VIII.
1997
[Α.4] Πτυχίο Εξομοίωσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου.
[Β] Μεταπτυχιακές:
2005
[Β.1] Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Συμπληρωματικής Εξειδίκευσης στη Στατιστική για εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (2005). «Τεχνικές ανάλυσης εκπαιδευτικών δεδομένων για την αξιολόγηση καινοτόμων προγραμμάτων στην Προσχολική Εκπαίδευση».
2004
[Β.2]Διδακτορικό Δίπλωμα από το Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών (Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου (2004). «Η μυθολογία στο αναλυτικό πρόγραμμα του ελληνικού νηπιαγωγείου».
[Γ] Επιμορφωτικές σπουδές
[Γ1] Επιμορφωτικό πρόγραμμα διάρκειας 35 ωρών: Αρχές και Πρακτικές Εκπόνησης Προγραμμάτων Σπουδών Παιδαγωγικής Αξιολόγησης. Ινστιτούτο Επιμόρφωσης (ΙΝ.ΕΠ.) και Institute of Education-University of London. Αθήνα 24-28/9/2007.
[Γ2] Επιμορφωτικό Πρόγραμμα 12 ωρών: Ενσωμάτωση παιδιών με ειδικές ανάγκες. Κρατικό Ινστιτούτο για την ποιότητα του σχολείου και την εκπαιδευτική έρευνα και Ακαδημία για την Επιμόρφωση και Μετεκπαίδευση Εκπαιδευτικών και Στελεχών Εκπαίδευσης και Δήμος Μονάχου. Μόναχο 3-6 Μαΐου 2010.
2. ΓΝΩΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
■Γαλλικά (Άριστα)
■Αγγλικά (πολύ καλά)
3.ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ:
Windows, Excel, Power Point, SPSS, SAS, Stat graphics, Minitab, Εviews.
4. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ-
1982-1984
Νηπιαγωγός στο Ψυχολογικό Κέντρο Βορείου Ελλάδος κατά το χρονικό διάστημα και ως αναπληρώτρια νηπιαγωγός στο νηπιαγωγείο Αρέθουσας Θεσσαλονίκης και Κεφαλοχωρίου Κόνιτσας.
1986
Νηπιαγωγός στο νηπιαγωγείο Βυσσινιάς, (με χρέη Προϊστάμενης) του Ν. Καστοριάς όπου υπηρέτησα για ένα χρόνο και κατόπιν αποσπάστηκα στα νηπιαγωγεία Κεφαλόβρυσου, Βασιλικού (με χρέη Προϊστάμενης) και Τσεπέλοβου του Ν. Ιωαννίνων.
1990
Αποσπασμένη Νηπιαγωγός στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στο πλαίσιο του μαθήματος της Διδακτικής Μεθοδολογίας.
1994 - 2003
Νηπιαγωγός στα νηπιαγωγεία Κ. Τιθορέας Ν. Φθιώτιδας, Ταύρου Αττικής, Μεταμόρφωσης Αττικής, Λυκόβρυσης, με απόσπαση στο ΠΥΣΠΕ Ανατολικής Αττικής, στο 1ο Μαρκοπούλου Αττικής και στο 6ο Παλλήνης.
2003 - 2006
Αποσπασμένη Νηπιαγωγός στο Τμήμα Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Αθηνών.
2006-2009
Πάρεδρος ε.θ. Προσχολικής Αγωγής στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αθηνών.
2009-2015
Λέκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης (ΦΕΚ 20386/4-9-2009).
2015-σήμερα
Μέλος ΔΕΠ στη θέση της Επίκουρης Καθηγήτριας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης (ΦΕΚ 647/28-5-2015).
2006-2016
Διδάσκουσα στα Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα (ΠΕΚ) στα πλαίσια του προγράμματος «Εισαγωγική Επιμόρφωση Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών.
2014-2015
Διδασκαλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠΠΑΙΚ ΚΡΗΤΗΣ στο διδακτικό αντικείμενο «Εκπαιδευτική Αξιολόγηση»
5. ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΛΕΨΗ
5.1 Προπτυχιακά μαθήματα
2004-2005
Διδάσκουσα με την ιδιότητα της Επιστήμονος- Συνεργάτιδας στο γνωστικό αντικείμενο της «Έρευνας» στις επιμορφούμενες του τμήματος Β΄ της Γενικής αγωγής του Διδασκαλείου «Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή» του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
2004-2005
Διδάσκουσα με ανάθεση από την Επιτροπή Ερευνών του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο μάθημα «Δημιουργικές δραστηριότητες» στο Εκπαιδευτικό Κέντρο της Ρόδου στο πλαίσιο του έργου «Ακαδημαϊκή και Επαγγελματική Αναβάθμιση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης-Νηπιαγωγοί».
2007-2008
Διδάσκουσα με σύμβαση Π.Δ. 407/80 των μαθημάτων α) Διδακτικές Ασκήσεις επιπέδου ΙΙΙ και ΙΙΙβ, β) Σεμινάριο πτυχιακής εργασίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης.
2007-2008
Διδάσκουσα με σύμβαση Π.Δ. 407/80 του μαθήματος «Η αξιολόγηση στην Προσχολική Εκπαίδευση» στο Διδασκαλείο Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Κρήτης.
2008-2009
Διδάσκουσα με σύμβαση Π.Δ. 407/80 των μαθημάτων α) Σεμινάριο Παιδαγωγικών, β) Ειδική Διδακτική Μεθοδολογία στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης.
2008-2009
Διδάσκουσα με σύμβαση Π.Δ. 407/80 του μαθήματος «Αποτελεσματικές πρακτικές μετάβασης των νηπίων στο δημοτικό σχολείο» στο Διδασκαλείο Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Κρήτης.
2009-2015
Μέλος ΔΕΠ στη θέση του Λέκτορα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης στο γνωστικό αντικείμενο «Διδακτική Μεθοδολογία Προσχολικής Εκπαίδευσης».
Μαθήματα: α) Ειδική Διδακτική Μεθοδολογία, β) Διδακτικές Ασκήσεις ΙΙΙα και ΙΙΙβ, γ) Σεμινάριο πτυχιακής εργασίας
2009-2012
Διδασκαλία στο Διδασκαλείο Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Κρήτης των μαθημάτων: α) «Αποτελεσματικές πρακτικές μετάβασης των νηπίων στο δημοτικό σχολείο», β) «Η αξιολόγηση στην Προσχολική Εκπαίδευση».
2015-σήμερα
Μέλος ΔΕΠ στη θέση της Επίκουρης Καθηγήτριας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης στο γνωστικό αντικείμενο «Διδακτική Μεθοδολογία Προσχολικής Εκπαίδευσης».
Μαθήματα: α)Ειδική Διδακτική Μεθοδολογία, β) Διδακτικές Ασκήσεις ΙΙΙα και ΙΙΙβ, γ) Σεμινάριο πτυχιακής εργασίας, δ) Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο: Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί και διδακτικές πρακτικές, ε) Διδακτική μεθοδολογία Προσχολικής Εκπαίδευσης .
5.2 Mεταπτυχιακά μαθήματα
2015-2016 (εαρινό εξάμηνο)
Αυτόνομη διδασκαλία στο Mεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Global College της Κύπρου ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ & ΕΜΨΥΧΩΣΗ στο διδακτικό αντικείμενο «Η διδακτική προσέγγιση αφήγησης μύθων με την προσέγγιση των σχεδίων εργασίας (project)».
2015-2016 (χειμερινό εξάμηνο)
Αυτόνομη διδασκαλία στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής: Παιδαγωγική & Διδακτική Πράξη» του Π.Τ.Π.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης στο γνωστικό αντικείμενο «Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι προσχολικής εκπαίδευσης».
2016-2017
(χειμερινό εξάμηνο)
Αυτόνομη διδασκαλία στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής: Παιδαγωγική & Διδακτική Πράξη: Διοικητικές και Επιμορφωτικές Λειτουργίες των Εκπαιδευτικών [ΔΕΛΕ]» του Π.Τ.Π.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης στο γνωστικό αντικείμενο «Αξιολόγηση εκπαιδευτικών θεσμών και προγραμμάτων».
2017-2018
(εαρινό εξάμηνο)
Αυτόνομη διδασκαλία στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής: Παιδαγωγική & Διδακτική Πράξη: Διοικητικές και Επιμορφωτικές Λειτουργίες των Εκπαιδευτικών [ΔΕΛΕ]» του Π.Τ.Π.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης στο γνωστικό αντικείμενο «Αξιολόγηση εκπαιδευτικών θεσμών και προγραμμάτων».
2018-2019
(χειμερινό εξάμηνο)
Αυτόνομη διδασκαλία στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής: Παιδαγωγική & Διδακτική Πράξη: Διοικητικές και Επιμορφωτικές Λειτουργίες των Εκπαιδευτικών [ΔΕΛΕ]» του Π.Τ.Π.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης στο γνωστικό αντικείμενο «Αξιολόγηση εκπαιδευτικών θεσμών και προγραμμάτων».
5.3 Διδασκαλία σε επιμορφωτικά προγράμματα-σεμινάρια
(2003). Επιμορφώτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Σχολικών Συμβούλων, με παρουσίαση Σχεδίου Εργασίας με θέμα «Ο αγαπημένος μου ήρωας, ο Ηρακλής», στα πλαίσια του έργου Διεύρυνση της Ευέλικτης ζώνης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Γκλιάου-Χριστοδούλου Νικολέτα, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Αθήνα 4 Νοεμβρίου 2003.
(2005). Επιμορφώτρια στο Πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών (ΠEK), 2ο Π.Ε.Κ. Αθήνας (Φιλοθέη), Α΄ Φάση, στο διδακτικό αντικείμενο: «Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη σε σχέση με: το μαθητή, το διδακτικό έργο, το εκπαιδευτικό υλικό και το εκπαιδευτικό έργο». Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2005.
(2005). Επιμορφώτρια στο σεμινάριο Επιμόρφωσης Σχολικών Συμβούλων Προσχολικής, Εκπαίδευσης στην εφαρμογή του Δ.Ε.Π.Π.Σ., των νέων Α.Π.Σ., των νέων βιβλίων και του υποστηρικτικού εκπαιδευτικού υλικού για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Αθήνα 12-14 Δεκεμβρίου 2005. Το θέμα της εισήγησής μου ήταν: «Ο/η νηπιαγωγός, η σχολική σύμβουλος και το Α.Π.Σ.: Εφαρμογή, συναίνεση, κοινωνική αλληλεπίδραση και κριτικός αναστοχασμός».
(2006). Επιμορφώτρια στο σεμινάριο επιμόρφωσης νηπιαγωγών που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος του Π.Ι. «Ταχύρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα», Θεσσαλονίκη, Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2006. Τα θέματα των εισηγήσεων ήταν: 1. Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών και Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο. 2. Αξιολόγηση: Η σημασία και η χρήση της στο Νηπιαγωγείο. 3. Ενδεικτικός σχεδιασμός ενός θέματος στο πλαίσιο της θεματικής προσέγγισης ή προσέγγισης θέματος.
(2006). Επιμορφώτρια στο σεμινάριο επιμόρφωσης νηπιαγωγών που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος του Π.Ι. «Ταχύρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα», Αθήνα, Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2006. Τα θέματα των εισηγήσεων ήταν: 1. Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών και Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο. 2. Αξιολόγηση: Η σημασία και η χρήση της στο Νηπιαγωγείο. 3. Ενδεικτικός σχεδιασμός ενός θέματος στο πλαίσιο της θεματικής προσέγγισης ή προσέγγισης θέματος.
(2006). Επιμορφώτρια στο σεμινάριο επιμόρφωσης νηπιαγωγών που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος του Π.Ι. «Ταχύρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα», Κάλυμνος, Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2006. Τα θέματα των εισηγήσεων ήταν: 1. Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών και Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο. 2. Αξιολόγηση: Η σημασία και η χρήση της στο Νηπιαγωγείο. 3. Ενδεικτικός σχεδιασμός ενός θέματος στο πλαίσιο της θεματικής προσέγγισης ή προσέγγισης θέματος.
(2006). Επιμορφώτρια στο Πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, στο ΠΕΚ Πειραιά και τα εξακτινωμένα κέντρα Άνδρου και Σαντορίνης, Α΄ Φάση, στο διδακτικό αντικείμενο: «Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη σε σχέση με: το μαθητή, το διδακτικό έργο, το εκπαιδευτικό υλικό και το εκπαιδευτικό έργο». Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2006.
(2006). Επιμορφώτρια στο Πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, στο 2ο ΠΕΚ Φιλοθέης, Α΄ Φάση, στο διδακτικό αντικείμενο: «Διδακτική των γνωστικών αντικειμένων της Γλώσσας και των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο», Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2006.
(2006). Επιμορφώτρια στο Πρόγραμμα Διαχείρισης Προβλημάτων Τάξης, στο 2ο ΠΕΚ Αθηνών (Φιλοθέη), στις ενότητες «Διαχείριση προβλημάτων επιθετικής συμπεριφοράς στο Νηπιαγωγείο» και “Μελέτη Περιπτώσεων”, Δεκέμβριος 2006.
(2008). Επιμορφώτρια στο Πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, στο ΠΕΚ Πειραιά, Α΄ Φάση, στα διδακτικά αντικείμενα:: «Αξιολόγηση μαθητή», «Αξιολόγηση διδασκαλίας», «Αξιολόγηση παιδαγωγικών υλικών και μέσων», «Αξιολόγηση εκπαιδευτικού».
(2008). Επιμορφώτρια στα Κεντρικά Επιμορφωτικά Σεμινάρια Στελεχών Εκπαίδευσης για το “Ολοήμερο Νηπιαγωγείο” που διοργανώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας στην Πάτρα, στις 14 Ιανουαρίου του 2008. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Αποτελεσματικές πρακτικές μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο».
(2008). Επιμορφώτρια στα Κεντρικά Επιμορφωτικά Σεμινάρια Στελεχών Εκπαίδευσης για το “Ολοήμερο Νηπιαγωγείο” που διοργανώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας στη Θεσσαλονίκη στις 21 Ιανουαρίου του 2008. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Αποτελεσματικές πρακτικές μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο».
(2008). Επιμορφώτρια στα Κεντρικά Επιμορφωτικά Σεμινάρια Στελεχών Εκπαίδευσης για το “Ολοήμερο Νηπιαγωγείο” που διοργανώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας στην Αθήνα 24 Ιανουαρίου του 2008. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Αποτελεσματικές πρακτικές μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο».
(2008). Επιμορφώτρια στα Κεντρικά Επιμορφωτικά Σεμινάρια Στελεχών Εκπαίδευσης για το “Ολοήμερο Νηπιαγωγείο” που διοργανώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας στην Πάτρα, στις 30-31 Οκτωβρίου του 2008. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Σχεδιάζοντας παιδαγωγικό υλικό για νηπιαγωγούς, γονείς και παιδιά: Δυνατότητες και περιορισμοί».
(2008). Επιμορφώτρια στα Κεντρικά Επιμορφωτικά Σεμινάρια Στελεχών Εκπαίδευσης για το “Ολοήμερο Νηπιαγωγείο” που διοργανώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας στη Θεσσαλονίκη στις 6-7 Νοεμβρίου του 2008. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Σχεδιάζοντας παιδαγωγικό υλικό για νηπιαγωγούς, γονείς και παιδιά: Δυνατότητες και περιορισμοί».
(2008). Επιμορφώτρια στο Κεντρικά Επιμορφωτικά Σεμινάρια Στελεχών Εκπαίδευσης για το “Ολοήμερο Νηπιαγωγείο” που διοργανώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας στην Αθήνα στις 10-11 Νοεμβρίου του 2008. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Σχεδιάζοντας παιδαγωγικό υλικό για νηπιαγωγούς, γονείς και παιδιά: Δυνατότητες και περιορισμοί».
(2009). Επιμορφώτρια από 13 Απριλίου ως 18 Ιουνίου του 2009 στο πιλοτικό πρόγραμμα Ηλεκτρονικής-εξ αποστάσεως επιμόρφωσης με θέμα: «Εναλλακτικοί τρόποι αξιολόγησης του μαθητή σύμφωνα με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών», που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο της 5ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π.Ε. Ανατολικής Αττικής.
(2010). Επιμορφώτρια στο Πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, στο ΠΕΚ Ηρακλείου Α΄ Φάσης στα Χανιά στις 26-27-28 Νοεμβρίου του 2010 τα γνωστικά αντικείμενα: «Αξιολόγηση μαθητή και αξιολόγηση διδακτικού έργου».
(2013). Επιμορφώτρια στο Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή /και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες των αξόνων προτεραιότητας 1, 2, 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια βίου Μάθηση».
(2004). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών Δημοτικών Παιδικών Σταθμών Ρόδου, Νοέμβριος 2004. Το θέμα της επιμόρφωσης ήταν: «Ενιαίο Διαθεματικό Πλαίσιο Προγραμμάτων και Σπουδών για το Νηπιαγωγείο».
(2005). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην Ημερίδα Διαθεματικότητα και Νηπιαγωγείο που οργανώθηκε από την Παγκόσμια Οργάνωση Προσχολικής Εκπαίδευσης (Ο.Μ.Ε.P.) στις 24 Σεπτεμβρίου του 2005, στη Ζάκυνθο. Το θέμα της ομιλίας ήταν: «Η Νηπιαγωγός και το νέο αναλυτικό πρόγραμμα: εφαρμογή, συναίνεση και παιδαγωγική αλληλεπίδραση».
(2005). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην ημερίδα Διαθεματικότητα και Νηπιαγωγείο που οργανώθηκε από την Παγκόσμια Οργάνωση Προσχολικής Εκπαίδευσης (Ο.Μ.Ε.P.) στις 19 Φεβρουαρίου του 2005 στην Αθήνα. Το θέμα της ομιλίας ήταν: «Νηπιαγωγός και Αναλυτικό Πρόγραμμα: εφαρμογή, συναίνεση και παιδαγωγική αλληλεπίδραση».
(2006). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στη Διημερίδα Επιμόρφωσης Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφέρειας Θεσσαλίας, που οργανώθηκε από το τμήμα Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης της Περιφερειακής Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και πραγματοποιήθηκε στην Πορταριά Πηλίου στις 1 και 2 Φεβρουαρίου του 2006, με θέμα : Τα νέα διδακτικά βιβλία του Δημοτικού και Νηπιαγωγείου. Στο σεμινάριο αυτό συμμετείχα με δύο εισηγήσεις: 1. Σύγκριση προηγούμενου και νέου Α.Π. 2. Η αξιολόγηση στα πλαίσια του ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ για το Νηπιαγωγείο.
(2006). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην Ημερίδα Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών 10ης Περιφέρειας Ν. Καρδίτσας, που πραγματοποιήθηκε στην Καρδίτσα στις 17-03-2006. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Σχεδιασμός, οργάνωση, υλοποίηση και αξιολόγηση μιας θεματικής προσέγγισης στη Μελέτη Περιβάλλοντος».
(2007). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην Ημερίδα Η δημιουργικότητα στο Νηπιαγωγείο, στο Intercollege της Λευκωσίας, Λάρνακα, τον Μάιο του 2007. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Δημιουργική σκέψη και επίλυση προβλήματος στα μικρά παιδιά».
(2008). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην ημερίδα Καινοτόμα προγράμματα στο νηπιαγωγείο, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο 57ης Περιφέρειας Πειραιά, την 1η Δεκεμβρίου του 2008. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα για την ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο».
(2008). Προσκεκλημένη ομιλία στην Ημερίδα Καινοτόμες δράσεις στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Ν. Ιωαννίνων. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Διευκολύνοντας την ομαλή μετάβαση των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό».
(2008). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην Ημερίδα Καινοτόμες δράσεις στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Ν. Δράμας. Το θέμα της εισήγησης ήταν ««Διευκολύνοντας την ομαλή μετάβαση των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό».
(2008). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην Ημερίδα Καινοτόμες δράσεις στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Ν. Καβάλας. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Διευκολύνοντας την ομαλή μετάβαση των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό».
(2008). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην Ημερίδα Καινοτόμες δράσεις στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Ν. Κομοτηνής. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Διευκολύνοντας την ομαλή μετάβαση των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό».
(2008). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην Ημερίδα Καινοτόμες δράσεις στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Ν. Ξάνθης. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Διευκολύνοντας την ομαλή μετάβαση των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό».
(2008). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην ημερίδα Καινοτόμες δράσεις στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Αν. Αττικής. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Διευκολύνοντας την ομαλή μετάβαση των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό».
(2008). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην ημερίδα Καινοτόμες δράσεις στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Κυκλάδων. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Διευκολύνοντας την ομαλή μετάβαση των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό.
(2008). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην ημερίδα Καινοτόμες δράσεις στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο που διοργανώθηκε από τη σχολική σύμβουλο Ν. Πέλλας. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Διευκολύνοντας την ομαλή μετάβαση των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό».
(2008). Προσκεκλημένη ομιλήτρια α στην ημερίδα Καινοτόμα προγράμματα στο νηπιαγωγείο, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο 57ης Περιφέρειας Πειραιά, την 1η Δεκεμβρίου του 2008. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα για την ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο».
(2009). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο 40ης Περιφ. Προσχολικής Αγωγής του Ν. Καβάλας, στις 3 Ιανουαρίου του 2009 στην Καβάλα. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Παιχνίδι και μάθηση: Αλληλένδετες έννοιες στην προσχολική πρακτική».
(2009). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο 58ης Περιφ. Προσχολικής Αγωγής του Ν. Ξάνθης, στις 2 Φεβρουαρίου του 2009 στην Ξάνθη. Ο θέμα της εισήγησης ήταν «Παιχνίδι και μάθηση: Αλληλένδετες έννοιες στην προσχολική πρακτική».
(2009). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην Επιμορφωτική Ημερίδα, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο 26ης Περιφ. Προσχολικής Αγωγής του Ν. Αργολίδος, την 1 Ιουνίου του 2009 στο Ναύπλιο. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Παιχνίδι και μάθηση: Αλληλένδετες έννοιες στην προσχολική πρακτική».
(2009). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο 18ης Περιφ. Προσχολικής Αγωγής του Ν. Ροδόπης, στις 2 Φεβρουαρίου του 2009 στην Κομοτηνή. Το θέμα της εισήγησης ήταν «Παιχνίδι και μάθηση: Αλληλένδετες έννοιες στην προσχολική πρακτική».
(2009). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην Επιμορφωτική Ημερίδα, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο 26ης Περιφ. Προσχολικής Αγωγής του Ν. Αργολίδος, την 1 Ιουνίου του 2009 στο Ναύπλιο. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Παιχνίδι και μάθηση: Αλληλένδετες έννοιες στην προσχολική πρακτική».
(2009). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο 40ης Περιφ. Προσχολικής Αγωγής του Ν. Καβάλας, στις 3 Ιανουαρίου του 2009 στην Καβάλα. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Παιχνίδι και μάθηση: Αλληλένδετες έννοιες στην προσχολική πρακτική».
(2009). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο 58ης Περιφ. Προσχολικής Αγωγής του Ν. Ξάνθης, στις 2 Φεβρουαρίου του 2009 στην Ξάνθη. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Παιχνίδι και μάθηση: Αλληλένδετες έννοιες στην προσχολική πρακτική».
(2009). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο 18ης Περιφ. Προσχολικής Αγωγής του Ν. Ροδόπης, στις 2 Φεβρουαρίου του 2009 στην Κομοτηνή. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Παιχνίδι και μάθηση: Αλληλένδετες έννοιες στην προσχολική πρακτική».
(2009). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Θεσπρωτίας, Νοέμβριος 2009. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Σύγχρονες μορφές διδασκαλίας στο νηπιαγωγείο».
(2009). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Άρτας, Νοέμβριος 2009. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Σύγχρονες μορφές διδασκαλίας στο νηπιαγωγείο».
(2009). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Πρέβεζας, Νοέμβριος 2009. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Σύγχρονες μορφές διδασκαλίας στο νηπιαγωγείο».
2010). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Π.Α. 63ης Περιφ. Ιονίων Νήσων, Μάρτιος 2010. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης νηπίων».
(2010). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Δ. Αττικής, Φεβρουάριος 2010. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Η συμβολή της καταγραφής και αξιολόγησης στην προώθηση του γραμματισμού των μικρών παιδιών».
(2010). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο 20ης Περιφέρειας Κρήτης, τον Νοέμβριο του 2010 με θέμα: Αξιολόγηση δεξιοτήτων αναδυόμενου εγγραμματισμού.
(2011). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τις Σχολικές Σύμβουλους 19ης και 20ης Περιφέρειας Κρήτης, τον Φεβρουάριο του 2011 με θέμα: Νέοι ορίζοντες στον χώρο της Προσχολικής Εκπαίδευσης. Το θέμα της εισήγησης ήταν: «Πρώιμες Μεταβάσεις στην Εκπαίδευση».
(2012). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Προσχολικής Εκπαίδευσης 54ης Περιφέρειας Ανατολ. Αττικής στις 5 Σεπτεμβρίου του 2012 με θέμα Γνωστικά Αντικείμενα στο Νηπιαγωγείο –Αξιολόγηση. Το θέμα της εισήγησης ήταν : Η ενίσχυση της διδασκαλίας και της μάθησης μέσα από την αξιολόγηση.
(2012). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Προσχολικής Εκπαίδευσης 29ης Περιφέρειας Ν. Βοιωτίας στις 5 Ιουνίου του 2012 με θέμα: Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό και από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Στήνοντας γέφυρες. Το θέμα της εισήγησης ήταν : Πρώιμες μεταβάσεις στην εκπαίδευση.
(2012). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Νηπιαγωγών, 3ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π.Α Αττικής, που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Προσχολικής Εκπαίδευσης 3ης Περιφέρειας Π.Α. Νομαρχίας Αττικής, την Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012, με θέμα: Παιδαγωγικά και διδακτικά θέματα στην Προσχολική Εκπαίδευση. Το θέμα της εισήγησης ήταν : «Ενίσχυση της διδασκαλίας και της μάθησης μέσα από την αξιολόγηση. Φάκελος αξιολόγησης νηπίου (portfolio)».
(2012). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε το 30 Δημοτικό Σχολείο Δάφνης, Κιλκίς. Το θέμα της εισήγησης ήταν : Η μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό σχολείο, Απρίλιος 2012.
(2012). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στη Συνάντηση Εκπαιδευτικών Κιλκίς, που διοργάνωσε ο Διδασκαλικός Σύλλογος ν. Κιλκίς τον Φεβρουάριο του 2012. Το θέμα της εισήγησης ήταν : Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.
(2012). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε η Σχολική Σύμβουλος της Προσχολικής Εκπαίδευσης κ. Μπαδιεριτάκη, στο Ρέθυμνο στις 25 Απριλίου και 2 Μαΐου, του 2012. Το θέμα της ομιλίας ήταν: Η μέθοδος project στο νηπιαγωγείο.
(2012). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε η Σχολική Σύμβουλος της Προσχολικής Εκπαίδευσης κ. Μπαδιεριτάκη, στο Ρέθυμνο στις 18 Σεπτεμβρίου του 2012. Το θέμα της ομιλίας ήταν: Οργάνωση του περιβάλλοντος χώρου στο νηπιαγωγείο.
(2012). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε η Σχολική Σύμβουλος της Προσχολικής Εκπαίδευσης κ. Ελευθερία Σιμιτζή, στο Ηράκλειο στις 23 Δεκεμβρίου του 2012. Το θέμα της ομιλίας ήταν: Παιδαγωγικές αλληλεπιδράσεις στο νηπιαγωγείο.
(2012). «Cross-cultural teaching and assessment in kindergarten”. Ομιλία που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Erasmus Intensive Program titled Language Learning and language teaching in multicultural environments: how to bring language variation in class (LaDiva) με επιστημονική υπεύθυνη την κ. Τζακώστα.
(2013). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε η Σχολική Σύμβουλος της Προσχολικής Εκπαίδευσης κ. Μαρτίδου Ραχήλ, στη Χαλκιδική στις 4 Μαρτίου του 2013. Τα θέματα της ομιλίας ήταν: α) Το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα στο νηπιαγωγείο και β) Παιδαγωγικές αλληλεπιδράσεις στο νηπιαγωγείο.
(2013). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην Επιμορφωτική Ημερίδα που διοργάνωσαν τα Εκπαιδευτήρια Λαιμού στην Αθήνα στις 30 Μαρτίου με θέμα Η Μετάβαση από την Προσχολική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο. Η ανακοίνωση είχε τίτλο «Η σχολική μετάβαση στο σταυροδρόμι των κοινωνικών αναπαραστάσεων εκπαιδευτικών και γονέων».
(2013). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε η Σχολική Σύμβουλος της Προσχολικής Εκπαίδευσης κ. Πόπη Κσσωτάκη-Ψαρουδάκη, στα Χανιά στις 24 Απριλίου του 2013. Το θέμα της ομιλίας ήταν: Μετάβαση: συνεργασία οικογένειας-σχολείου.
(2013). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε η Σχολική Σύμβουλος της Προσχολικής Εκπαίδευσης κ. Λαμπίτση, στη Χαλκίδα στις 30 Μαΐου του 2013. Το θέμα της ομιλίας ήταν: Μετάβαση: συνεργασία οικογένειας-σχολείου.
(2015). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσαν οι Δημοτικοί Παιδικοί Σταθμοί Ηρακλείου Κρήτης. Το θέμα της ομιλίας ήταν: Η προσέγγιση των σχεδίων εργασίας (μέθοδος project) ως βιωματική προσέγγιση της μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση.
(2016). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο επιμορφωτικό σεμινάριο που διοργάνωσε το Δημοτικό σχολείο Φύλλων και Νηπιαγωγείο Φύλλων Χαλκίδας την Δευτέρα, 16 Μαρτίου 2015. Το θέμα της ομιλίας ήταν: Γονείς και εκπαιδευτικοί μαζί με το μαθητή, ενάντια στη βία.
(2017). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Επιμορφωτικό Σεμινάριο το οποίο διοργανώθηκε από τις Σχολικές Συμβούλους Α΄/θμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς, σε συνεργασία σε συνεργασία με την Ομάδα Νηπιαγωγών «Δικαίωμα στην Εκπαίδευση» τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017. Το θέμα της ομιλίας ήταν: Προγράμματα μετάβασης των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο.
(2018). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην Επιμορφωτική Ημερίδα ”Προκλήσεις, προοπτικές και διδακτικές στην Προσχολική ηλικία” που διοργάνωσε η Σχολική Σύμβουλος της Προσχολικής Εκπαίδευσης κ. Μπαδιεριτάκη, στο Ηράκλειο στις 30 Μαΐου του 2018. Το θέμα της ομιλίας ήταν: Η προσέγγιση των σχεδίων εργασίας στο νηπιαγωγείο.
(2018). Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε η Σχολική Σύμβουλος της Προσχολικής Εκπαίδευσης κ. Ε. Σιμιτζή, στο Ηράκλειο στις 30 Μαΐου του 2018. Το θέμα της ομιλίας ήταν: Ο φάκελος εργασιών του παιδιού (portfolio): Η αυθεντική αξιολόγηση στη διαθεματική προσέγγιση.
5.4 Επίβλεψη διδακτορικών διατριβών
Πέκης, Τ. Η χρήση δεδομένων εναλλακτικής – αυθεντικής αξιολόγησης των μικρών παιδιών στη λήψη αποφάσεων εκπαιδευτικού σχεδιασμού στο νηπιαγωγείο. Παν. Κρήτης.
.
Κώτη, Κ. Οι επιδράσεις του οικογενειακού περιβάλλοντος, της γειτονιάς, των παιδικών σταθμών στη σχολική ετοιμότητα των παιδιών των νηπιαγωγείων. Παν. Κρήτης.
5.5 Κρίση διδακτορικών διατριβών
Αλεξίου, Β. (2018). Η συμμετοχή των παιδιών στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία. Αντιλήψεις και πρακτικές νηπιαγωγών. Παν. Δυτικής Μακεδονίας. (Μέλος επταμελούς επιτροπής)
Αναγνωστοπούλου, Ρ. (2018). Η μετάβαση του παιδιού από το οικογενειακό περιβάλλον στον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείο: ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διαδικασία της μετάβασης . Παν Ιωαννίνων. (Μέλος επταμελούς επιτροπής)
5.6 Επίβλεψη –κρίση μεταπτυχιακών διατριβών
Εμμανουήλ, Σ. (σε εξέλιξη).(επιβλέπουσα). Η καλλιέργεια δεξιοτήτων δημιουργικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσω της αφήγησης (ελληνική μυθολογία)
Δημητρίου, Ε. (2017). Συνέχειες και ασυνέχειες στη μάθηση των παιδιών μεταβαίνοντας από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό: ο ρόλος των εκπαιδευτικών και προϊσταμένων/ διευθυντών προσχολικής και δημοτικής εκπαίδευσης. (επιβλέπουσα)
Κουνάλη Ευφρ. (2017). Αποφοιτώντας από το νηπιαγωγείο: Το πορτραίτο των παιδιών μέσα από τα μάτια των νηπιαγωγών πριν εισέλθουν στο δημοτικό σχολείο. (επιβλέπουσα)
Αυγουστή Μ. Mέθοδοι και τεχνικές αξιολόγησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων σχολικής μετάβασης. (επιβλέπουσα)
6. Κρίση επιστημονικών άρθρων
1998 – 2004:
Σύγχρονο Νηπιαγωγείο (πριν την εκλογή στη θέση της Λέκτορα)
1998 – 2004:
Δημιουργικό Εργαστήρι (πριν την εκλογή στη θέση της Λέκτορα)
2008 - 2010:
Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων.
2012 - 2013:
Eπιστημονικό Βήμα.
2012 - 2013:
Educational Research
2012 - 2013:
Basic Research Journal of Education Research and Review
2012 - 2013:
Μέλος στην Επιστημονική Επιτροπή Κ&